راهنمای خرید کالا

راهنمای خرید کالا

راهنمای خرید کالا
راهنمای خرید کالا

راهنمای خرید کالا

راهنمای خرید کالا

وجود احساس در گیاهان

هوشیاری گیاه با فرایند ارتباط زیستی در سلولهای گیاهی مشهود است ، به این معنی که گیاهان اشکال حیاتی حساسی هستند که احساس می کنند ، می دانند و هوشیار هستند. حوزه علمی زیست مغز و اعصاب در نشان دادن هوشیاری گیاه موثر بوده است.



آگاهی در همه چیز وجود دارد ، اما به طرق مختلف خود را نشان می دهد. با این واقعیت که همه ماده در فرکانسهای مختلف انرژی می لرزد ، منطقی است که بگوییم همه مواد به روش منحصر به فرد خود آگاهی دارند ، زیرا همه ماده ها از یک منبع هستند و در سطح اولیه آن از همان بلوک های سازنده تشکیل شده اند. این اصل جهانی در آگاهی DNA نیز دیده می شود و برای هر حالت انرژی - اعم از جامد ، مایع ، گاز یا پلاسما - صادق است و به صورت اشکال حیات گیاهی ، حیوانی ، انسانی ، بلوری یا ابعادی بالاتر ظاهر می شود.

گیاهان فقط از طریق احساس ارتباط برقرار می کنند. آنها موجوداتی کاملاً احساساتی هستند ، حتی نمی دانند "تفکر" چیست (به جز در حدی که بتوانند معنای "تفکر" را هنگام ارتباط با انسان مزه کنند). برای برقراری ارتباط با یک گیاه باید لحظه ای با احساسات خود در تماس باشید. در لحظه باید در آنجا باشید و از احساس خود در هنگام تماس با گیاه آگاه باشید. نه احساسات مربوط به آنچه دیروز و فردا می گذرد ، بلکه احساسات اکنون ، در لحظه فعلی است.

این یکی از مواردی است که گیاهان می توانند به شما یاد دهند. نه فقط entheogens ، بلکه هر گیاهی که زندگی شما را با شما تقسیم کند. هر گونه دارای یک شخصیت متمایز است که می توانید فقط با داشتن "احساس" داشتن آن را بشناسید.

شواهد علمی از هوشیاری گیاهان اگرچه به دلایل مختلف سیاسی-اجتماعی معمولاً مورد بحث قرار نمی گیرد ، اما شواهد علمی زیادی وجود دارد که ثابت کرده گیاهان واقعاً نوعی هوشیاری دارند. مقدار زیادی تحقیق در کتاب انقلابی در این زمینه با عنوان زندگی مخفی گیاهان توسط پیتر تامپکینز و کریستوفر برد ارائه شده است.

 سیستم عصبی گیاهی هر راس ریشه یک واحد از سیستم عصبی گیاهان را در خود جای داده است. تعداد قلمه های ریشه در بدن گیاه زیاد است و تمام واحدهای مغزی از طریق رشته های عروقی (اعصاب گیاه) با اکسین منتقل شده قطبی (انتقال دهنده عصبی گیاهی) به یکدیگر متصل می شوند و یک سیستم عصبی سریال (موازی) از گیاهان ایجاد می کنند.

ظرفیت محاسباتی و اطلاعاتی این سیستم عصبی بر اساس واحدهای موازی بهم پیوسته پیش بینی می شود بالاتر از سیستم عصبی منتشر حیوانات پایین تر ، یا سیستم عصبی مرکزی حیوانات بالاتر / انسان باشد.

یک دانشمند  با کمک کراسوگراف تازه اختراع شده خود نشان داد که گیاهان به محرک های مختلف پاسخ می دهند ، گویی سیستم عصبی مانند حیوانات دارند. بنابراین او یک موازنه بین بافت های حیوانی و گیاهی پیدا کرد. آزمایشات وی نشان داد که گیاهان در موسیقی دلپذیر سریعتر رشد می کنند و رشد آن در سر و صدا یا صدای خشن رشد می کند. سهم عمده وی در زمینه بیوفیزیک نشان دادن ماهیت الکتریکی انتقال محرک های مختلف (زخم ها ، عوامل شیمیایی) در گیاهان بود که پیش از این تصور می شد ماهیت شیمیایی دارند. وی ادعا کرد که گیاهان می توانند از طریق تجزیه و تحلیل ماهیت تغییرات پتانسیل غشای سلولی گیاهان ، "احساس درد کنند ، محبت و ... را درک کنند. به گفته وی ، گیاهی که با احتیاط و محبت رفتار می شود ، در مقایسه با گیاه تحت شکنجه ، ارتعاش متفاوتی ایجاد می کند.

" مسکن های گیاهی تیمی از دانشمندان مرکز ملی تحقیقات جوی (NCAR) در بولدر ، کولو ، گیاهان تصادفی را در متیل سالیسیلات ساطع کننده وحشی کشف کردند - نوعی مسکن معروف به آسپیرین. آنها برای نظارت بر انتشار گیاهان از برخی ترکیبات آلی فرار (یا VOC ها) ابزارهایی را در یک نخلستان گردو نزدیک دیویس ، کالیفرنیا نصب کردند. VOC های ساطع شده از گیاهان در واقع می توانند با انتشارات صنعتی ترکیب شده و در مه دود نقش داشته باشند. با کمال تعجب ، دانشمندان NCAR دریافتند که میزان انتشار VOC های سازهای ثبت شده در جو شامل متیل سالیسیلات است. آنها متوجه شدند که وقتی گیاهان که قبلاً تحت تأثیر یک خشکسالی محلی بودند ، دمای شبانه را به طور نامعقول و خنک و به دنبال آن افزایش دمای زیاد در طول روز تجربه کردند ،

میزان انتشار متیل سالیسیلات به طرز چشمگیری افزایش می یابد. در این برهه از زمان ، دانشمندان تصور می کنند که متیل سالیسیلات دارای دو عملکرد است: تحریک فرآیندی شبیه به واکنش ایمنی بدن در حیوانات که به گیاهان کمک می کند مقاومت کرده و از بیماری بهبود یابند و به عنوان نوعی ارتباط شیمیایی برای هشدار همسایگان در مورد تهدیدها عمل می کند. الکس گونتر ، عضو تیم تحقیق ، گفت: "این یافته ها اثبات ملموسی از ارتباط گیاه به گیاه در سطح اکوسیستم نشان می دهد." "به نظر می رسد که گیاهان توانایی برقراری ارتباط از طریق جو را دارند." ارتباطات گیاهی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد