راهنمای خرید کالا

راهنمای خرید کالا

راهنمای خرید کالا
راهنمای خرید کالا

راهنمای خرید کالا

راهنمای خرید کالا

مشخصات لنز Canon EF 2x III


Canon EF 2x III Extender


       Canon EF 2x III Extender  بین Canon EOS Digital SLR شما و یک لنز سازگار سوار می شود و فاصله کانونی لنز را تا 2 برابر قابل مشاهده می کند. البته افزایش زیاد فاصله کانونی با برخی مجازات ها ، از جمله هزینه مالی ناچیز ، اضافه شدن اندازه و وزن و تأثیرگذاری بیشتر ، کاهش کیفیت تصویر و حداکثر دیافراگم همراه است.

دلیل اصلی استفاده از هر توسعه دهنده البته بدست آوردن فاصله کانونی طولانی تر / زاویه دید باریک تر از لنز است - برای کادر بندی دقیق تر موضوع. در اینجا مثالی از افزایش فاصله کانونی ارائه شده توسط توسعه دهنده های 1.4x و 2x وجود دارد.


Canon EF 2x III Extender With and Without Extender Comparison



تصاویر فوق (از گل کاکتوس کریسمس) از همان موقعیت نصب شده روی سه پایه (با استفاده از حلقه سه پایه) با لنزهای ماکرو Canon EF 180mm f / 3.5L USM بر روی بدنه دوربین Canon EOS 5D Mark II گرفته شده است. تفاوت در کادربندی (زاویه دید) بین سه نمونه نشان داده شده کاملاً محسوس است. این تنها ، اما بسیار قابل توجه ، مزیت ارائه شده توسط توسعه دهنده ها است.

یک نقطه ضعف مهم با استفاده از توسعه دهنده 2x (هر یک از مارک ها یا مدل های مختلف آنها) این است که حداکثر دیافراگم لنز شما با 2 توقف کاهش می یابد / باریک می شود - حداکثر 1/4 نور بیشتر در معرض نور قرار می گیرد. دیافراگم لنز هنوز به همان قطر فیزیکی باز می شود ، اما نسبت دهانه دیافراگم به فاصله کانونی کاهش می یابد - با 2 توقف. بنابراین ، حداکثر باز شدن دیافراگم لنز خود را از لیست زیر انتخاب کنید و درک کنید که هر متصل کننده 2 برابر به دو سمت راست تغییر می کند: f / 2.0، f / 2.8، f4.0، f / 5.6، f / 8.0 ، f / 11 ، f / 16

ترکیب ضریب فاصله کانونی و حداکثر کاهش دیافراگم معادل لنز حاصل از شما را فراهم می کند. به عنوان مثال ، یک توسعه دهنده 2x (که معمولاً به عنوان مبدل تله ای نیز شناخته می شود) لنز Canon EF 70-200mm f / 2.8L IS II USM را به لنز 140-400 mm f / 5.6 IS تبدیل می کند (بله ، IS هنوز به طور عادی روی همه سازگارها کار می کند لنزهای IS) یک لنز Canon EF 70-200mm f / 4.0L که روی یک 2x نصب شده است تبدیل به لنز 140-400 mm f / 8 می شود. لنز Canon EF 300mm f / 2.8L IS به لنز 600 mm f / 5.6 IS تبدیل می شود. و همانطور که در نمونه های مرورگر Canon EF 2x III Extender من نشان داده شده است ، لنزهای ماکرو Canon EF 180mm f / 3.5L USM به لنزهای ماکرو 360mm f / 7.1 USM تبدیل می شود.

دوربین های DSLR هنگامی که با Canon Extenders استفاده می شوند به محاسبه نوردهی خودکار به درستی ادامه می دهند.

 

از آنجا که بسیاری از بدنه های دوربین Canon EOS برای فوکوس اتوماتیک به حداکثر دیافراگم f / 5.6 یا بیشتر نیاز دارند ، از دست دادن حداکثر دیافراگم 2 توقف باعث فشار f / 4 و لنزهای باریک تر از توانایی فوکوس خودکار می شود. پشتیبانی اتوفوکوس DSLR از یک لنز دیافراگم f / 8 max و ترکیب توسعه دهنده متفاوت است ، از عدم پشتیبانی کامل تا پشتیبانی ، اگرچه به طور بالقوه با کاهش توانایی نقطه AF. بعضی از لنزهای سازگار با اکستندر با دیافراگم حداکثر f / 5.6 شروع می شوند و در زمان بررسی ، هیچ دوربین DSLR کانن نمی تواند با دیافراگم f / 11 max 2x ترکیباتی که این لنزها ایجاد می کنند ، فوکوس خودکار کند. از ترکیبی از لنز و توسعه دهنده می توان همیشه در حالت فوکوس دستی استفاده کرد ، اما حداکثر دیافراگم باریک (f / 11 برای لنزهای f / 5.6) یک منظره یاب بسیار تاریک ایجاد می کند که فوکوس دستی را دشوار می کند. بهتر است (در صورت وجود) استفاده از Live View AF که معمولاً با ترکیبات لنز دیافراگم f / 11 حداکثر پشتیبانی می شود ، بهتر است.

 

توسعه دهنده ها بر روی MFD (حداقل فاصله کانونی) عدسی که پشت آن نصب شده اند تأثیری ندارند ، بنابراین MM (حداکثر بزرگنمایی) لنز نیز در 2 برابر ضرب می شود. آیا از لنز Canon EF 180mm f / 3.5L به بزرگنمایی ماکرو بیشتری نیاز دارید؟ Canon EF 2x III Extender را به تنظیمات لنزهای ماکرو 360 mm 2: 1 (2x) اضافه کنید.

 

عکسبرداری با نصب Canon EF 2x III Extender باعث کاهش سرعت فوکوس خودکار می شود. طبق گفته Chuck Westfall (Canon USA): "همانند EF Extenders قبلی ، استفاده از Extenders Series III EF برای بهبود عملکرد AF سرعت درایو AF را کاهش می دهد. هنگامی که از Extender EF 1.4X III استفاده می شود ، سرعت درایو AF 50٪ کاهش می یابد. از Extender EF 2X III استفاده می شود ، سرعت درایو AF 75٪ کاهش می یابد. این ممکن است یک اشکال به نظر برسد ، اما در واقع عملکرد ردیابی موضوع با استفاده از Extenders Series III با لنزهای IS II کاملاً بالا است. این به دلیل پیشرفت AF است دقت ساخته شده توسط میکرو کامپیوتر جدید در توسعه دهنده ها. "

"از آنجا که سیستمهای AF اساساً توسط رایانه کنترل می شوند تا تغییرات فاصله کانونی را بخوانند و واکنش نشان دهند ، اطلاعات باید به گونه ای اصلاح شوند که حرکت تمرکز (یا حساسیت) حضور اضافی توسعه دهنده را جبران کند. در سیستم Canon EOS ، این کار انجام می شود با عمدی کاهش سرعت درایو در هنگام شناسایی یک توسعه دهنده.

قبل از اینکه فوراً نتیجه بگیرید که این یک مشکل است ، درک کنید که این کاهش سرعت درایو اکنون با سرعت موثری که تنها با همان لنز EF بدست می آورید مطابقت دارد. این به طور خودکار جبران می کند که عناصر لنز با فاصله کمتر در گروه (های) کانونی لنز نیاز به حرکت مجدد بر روی سوژه دارند ، با وجود هر دو EF Extender. بر این اساس ، عملکرد کلی AF با یک EF Extender متصل ، در مقابل سرعت AF لنز بدون توسعه دهنده ، بدون تغییر باقی می ماند. "

با لنزهای خوبی که روی بدنه سری 1 نصب شده و سوژه هایی با کنتراست بالا برای AF انتخاب شده اند ، من سرعت AF 2x III را مشکلی نمی دانم. اگر در حال ردیابی پرندگان در هنگام پرواز هستید ، در حین انجام تمرینات ورزشی سریع و در مسافت نسبتاً کوتاه و یا در نور کم از سوژه هایی با کنتراست کم عکس می گیرید ، انتظار کاهش چشمگیر عملکرد AF را دارید.

به نظر من بزرگترین نقطه ضعف استفاده از اکستندر 2 برابر کاهش کیفیت تصویر است. از آنجا که Canon EF 2x III Extender در حال ضرب کردن انحرافات / معایب لنز است ، پشت آن در 2 برابر نصب می شود و به این دلیل که اکنون 9 لنز اضافی برای عبور نور وجود دارد



Canon EF 2x III Extender With and Without Extender Detail Comparison


بدیهی است که توسعه دهنده ها نتیجه بهتری نسبت به افزایش اندازه تصویر در فتوشاپ دارند (و این البته البته فقط درصورتی که نمی خواهید کل FOV لنزهای بومی را داشته باشید) صادق است. همچنین کیفیت تصویر حاصل در این نمونه های توسعه دهنده چشمگیر است. این تصاویر با استفاده از سبک استاندارد تصویر با تنظیم وضوح "2" پردازش شدند (بسیار کم).

https://digihelp.blogsky.com

به عنوان یک قاعده ، اما ممکن است تغییر کند ، لنزهای Canon سازگار با Canon EF 2x III Extender شامل لنزهای L با فاصله کانونی ثابت با فاصله کانونی 135 میلی متر و طولانی تر ، لنزهای L بزرگنمایی با حداقل فاصله کانونی 70 میلی متر در انتهای گسترده آنها ( لنز Canon EF 70-300mm f / 4-5.6L IS USM مستثنی است). لنزهای Tilt-Shift Canon TS-E در نمودار سازگاری رسمی Canon موجود نیستند و 3 تماس لنز طلای اضافی برای انتقال اطلاعات توسعه دهنده به دوربین ندارند ، اما همانطور که نتایج کیفیت تصویر آنها در بررسی های آنها نشان داده می شود ، آنها می توانند با توسعه دهنده ها لیست زیر لنزهای قطع شده با این پارامترها سازگار است ، اما ممکن است برای فوکوس دقیق به کالیبراسیون میکرو کانونی دوربین نیاز داشته باشید (توجه داشته باشید که همه دوربین های DSLR از کالیبراسیون میکرو کانونی پشتیبانی نمی کنند):

 

به دلیل داشتن سیستم های رله سیگنال ناسازگار ، SLR های فیلم با سری III Extenders سازگار نیستند (EOS-1V تنها استثنا است).

اگرچه برخی از توسعه دهنده های شخص ثالث * ممکن است به درستی با لنزهای سازگار با اکستندر کانن کار کنند ، اما احتمالاً کاهش دیافراگم را گزارش نمی دهند. تلاش برای نصب یک توسعه دهنده کانن بر روی همین لنزهای غیر سازگار می تواند به لنز آسیب برساند زیرا این تماس با عنصر لنز عقب ایجاد می شود. اکستندرهای کانن به راحتی در لنزهای عقب لنزهای سازگار با کانکتور غیر اکستندر قرار نمی گیرند.

اکستندرهای کانن دارای یک حلقه لاستیکی محافظ در اطراف عنصر جلو هستند تا هم از خود اکستندر محافظت کنند و هم از لنزی که در صورت خاموش بودن هنگام نصب اکستندر به لنز سازگار ، در آن قرار می گیرد.

اولین کاری که من هنگام خرید (خرده فروشی) 2x III انجام دادم افزودن نتایج با نمودار وضوح ISO-12233 با-توسعه دهنده به تمام لنزهای سازگار با اکستندر فعلی بود. همین لنزها از نتایج توسعه دهنده های نسخه II نتیجه می گیرند و مبنای لنز به لنز را برای مقایسه بین دو نسخه توسعه دهنده ارائه می دهند. نتایج توسعه دهنده سری III آخرین مجموعه (با 1.4x III و با 2x III) فاصله کانونی موجود برای هر لنز است. در اینجا لیستی از این بررسی لنزها وجود دارد - که همچنین لیست جامع در زمان بررسی لنزهای کانن سازگار با اکستندر است که در حال حاضر در دسترس هستند. همیشه از نظر سازگاری با بروزرسانی به روز ، ابزار مشخصات و اندازه گیری لنز را بررسی کنید

مشخصات

تفاوت کیفیت تصویر به راحتی بین 2x II و 2x III مشاهده می شود:

نتایج با Extender 2x III به طور کلی کمی واضح تر از Extender 2x II است با این تفاوت که بیشتر در نواحی میانی فریم و گوشه قابل مشاهده است. 2x II اعوجاج پیچ را به

از لنز استفاده شده است در حالی که نسخه 2x نسخه III اعوجاج بشکه جزئی ایجاد می کند.

 عناصر شیشه پراکندگی غیر عادی در اکستندرهای سری III برای کاهش انحراف رنگی و افزایش وضوح و کنتراست استفاده می شود. Extender 2x II با CA و III نیز مشکلی ندارد.

 Extender 2x III دارای پوشش Canon’s Super Spectra برای کاهش شبح و شعله ور است. عناصر جلو و عقب دارای پوشش ضد لک کاننر هستند که باعث تمیز کردن آنها می شود.

در دسترس نیست زیرا من بررسی Canon EF 2x III Extender را اعلام کردم:

پیشرفت در توسعه دهنده های سری III نوید می دهد که عملکرد ویژه ای در این لنزهای خاص دارد.

میکرو رایانه ای که در سری III Extenders ادغام شده است ، فوکوس خودکار سریعتر و افزایش دقت AF را در صورت استفاده با لنزهای Canon IS Supertelephoto Series II که در بالا ذکر شد و (انتظار دارم) همه لنزهای سازگار در آینده ، نوید می دهد. کیفیت نوری بهتری نیز انتظار می رود.

توجه داشته باشید که "در صورت استفاده از Extenders Series III با لنزهای EF سازگار با توسعه دهنده ، دقت AF همانند Extenders Series II است." [کانن] من هیچ تفاوتی در این زمینه مشاهده نکردم.

توجه داشته باشید که Canon توصیه نمی کند اکستندرها را روی هم بگذارید. در حالی که به دلیل کمبود مکان در عناصر عقب ، با هم جفت نمی شوند ، یک لوله کششی نصب شده بین آنها ، تناسب را امکان پذیر می کند. اما ، Canon به دلیل کاهش دقت در فوکوس اتوماتیک ، استفاده از ET را به هیچ وجه توصیه نمی کند. کیفیت تصویر از دستگاه های انباشته انباشته عالی نخواهد بود.

بیایید نگاهی به Canon EF 2x III Extender نصب شده بر روی بدنه دوربین بیندازیم.

Canon EF 2x III Extender On Camera Example


Extender طول فیزیکی هر ترکیبی را که استفاده می کند 2.08 اینچ (52.7 میلی متر) افزایش می دهد و وزن را 12 اونس (325 گرم) افزایش می دهد. 2x III رشد 2.6 اونس (75 گرم) سنگین تر از داشته و دارد. 21 "(5.3 میلی متر) کوتاه تر از Canon EF 2x Extender II است که جایگزین می شود.

دو لنز اضافی در همان تعداد گروه (5/9 در مقابل 5/7) در III یافت می شود (و احتمالاً به وزن کمی افزایش یافته کمک می کند). توسعه دهنده نصب شده همچنین برای تغییر بالقوه تعادل ، وزن لنز را کمی به جلو منتقل می کند. حلقه های بزرگنمایی و فوکوس البته به همان اندازه لنز از بدنه دوربین دور می شوند. تغییر در اندازه و وزن لنز با 2x III نصب شده به اندازه کافی قابل توجه است.

در زیر Extenders سری II و III برای مقایسه نشان داده شده است.


Canon EF 2x III Extender Comparison With Other Canon II and III Extenders


به تغییر جزئی رنگ دو توسعه دهنده سری III که در مرکز بالا به تصویر کشیده شده اند ، توجه کنید. رنگ جدید III با جدیدترین لنزهای L سفید Canon مطابقت دارد.


ModelWeightDimensions w/o HoodYear 
Canon EF 1.4x III Extender7.9 oz(225g)2.8 x 1.1"(72 x 27.2mm)2010
Canon EF 1.4x II Extender7.8 oz(220g)2.9 x 1.1"(72.8 x 27.2mm)
Canon EF 2x III Extender11.5 oz(325g)2.8 x 2.1"(72 x 52.7mm)2010
Canon EF 2x II Extender9.4 oz(265g)2.8 x 2.3"(72 x 58mm)


مانند 2x II ، Canon EF 2x III Extender مهر و موم شده و بسیار محکم ساخته شده است - از نظر کیفیت ساخت شبیه لنزهای Canon L است. توسعه دهنده های سری III شامل برخی از بهبودهای دوام هستند.

پین نصب لنز و پین متوقف کننده لنز برای مقاومت بیشتر بهبود یافته اند و همانطور که در زیر می بینید ، اکنون 7 پیچ (به جای 4) پیچ لنز عقب را برای بدنه نگه داشته است.


Canon EF 2x III Extender Durability Comparison With Version II


=

با توجه به اینکه یک دستگاه توسعه دهنده می تواند نزدیک به 20 هزار دلار دوربین و لنز به آن متصل باشد ، می توان از بیمه قدرت اضافی قدردانی کرد. سوئیچ انتشار لنز دارای یک ارتقا cosmet لوازم آرایشی است ، اما عملکرد مشابهی دارد.

Canon EF 2x III Extender Comparison With Other Canon II and III Extenders


در زمان بازبینی ، اختلاف قیمت بین توسعه دهنده های نسخه II که هنوز در دسترس هستند و نسخه IIIs بسیار زیاد است. اگر قیمت ها برابر بود ، تردیدی وجود ندارد که III نسخه توسعه دهنده ای است که می توان از آن استفاده کرد. اما ، صرفه جویی در هزینه یکی از دلایل خرید اکستندر به جای لنز با فاصله کانونی بومی بیشتر است. و من مطمئن هستم که همه نمی توانند تفاوت هزینه را برای استفاده از 2x III نسبت به 2x II توجیه کنند. نظر شخصی من این است که پیشرفت های 2x III ارزش تفاوت قیمت را دارند ، اما همه ما تصاویر و پول خود را متفاوت ارزیابی می کنیم.

مسلماً تهیه اکستندر اولین تصمیمی است که باید بگیرید. مجازات کیفیت تصویر 2x کاملاً محسوس است - حداقل تا زمانی که یک دیافراگم باز یا یک باریک تر از دو دیافراگم بازتر انتخاب شود. از نتایج نمودار ISO 12233 حاصل از لنزهای مورد علاقه خود برای استفاده از 2x استفاده کنید - و تصمیم بگیرید که آیا کیفیت تصویر حاصل شده برای شما قابل قبول است. اگر چنین باشد ، فاصله کانونی 2 برابر حاصل می شود بسیار چشمگیر است.

مشاوره خرید Extender من مشابه توصیه هایی است که در Canon 1.4x EF Extender III Review ارائه دادم. از Canon EF 2x III Extender برای افزایش سودمندی لنزهای تیز استفاده کنید که هدف اصلی دیگری دارد. یک لنز را با فاصله کانونی بومی مورد نیاز خود بخرید تا بهترین نتیجه را بگیرید. سپس یک توسعه دهنده اضافه کنید تا به شما امکان استفاده از (فاصله کمتر) از فاصله کانونی طولانی تر را بدهد. با بیان روش دیگر ، شما به طور کلی از لنز 400 میلیمتری نتیجه بهتری نسبت به لنز 200 میلیمتری به علاوه Canon EF 2x III Extender خواهید داشت ، اما امکان عکسبرداری در فاصله کانونی دوم گزینه خوبی است.

 

دلیل خوب دیگر برای استفاده از اکستندر ایجاد لنز با فاصله کانونی طولانی تر از بومی است. به عنوان مثال ، لنز Canon EF 800mm f / 5.6L IS USM بعلاوه 2 برابر منجر به ایجاد غیر طبیعی می شود -

لنز 1600 mm f / 11 IS USM (فقط MF) موجود است.

خرید اکستندر از لنزهای طولانی تر به دلایل مالی نیز می تواند منطقی باشد. لنزهای فاصله کانونی بسیار طولانی به طور قابل توجهی گران تر از اکستندر هستند.

استفاده از وسایل برقی برای صرفه جویی در فضا هنگام مسافرت یا پیاده روی می تواند تصمیم خوبی باشد.

اکستندرها برای چه نوع عکاسی استفاده می شوند؟ ورزش و حیات وحش دو شایع ترین کار عکاسی با استفاده از وسایل گسترده است. روزنامه نگاری ، مجری قانون و بسیاری از انواع دیگر عکاسی نیز می تواند به خوبی از آنها استفاده کند.

من درصد زیادی از اکستندرها استفاده نمی کنم ، اما غالباً 1.4x همراهم است. Canon EF 2x III Extender تقریباً به همین دفعات با من همراه نیست ، اما من گاهی اوقات نیز آن را همراهی می کنم. Canon EF 2x III Extender به میزان قابل توجهی لنزهای تیز و سازگار Canon شما را برای اندازه ، وزن و هزینه نسبتاً کم افزایش می دهد - اما مجازات کیفیت تصویر را به همراه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد