راهنمای خرید کالا

راهنمای خرید کالا

راهنمای خرید کالا
راهنمای خرید کالا

راهنمای خرید کالا

راهنمای خرید کالا

چگونه احساس خوبی داشته باشیم

  1. Image titled Feel Good Step 2

    2-ورزش. انجام منظم این کار می تواند به همه چیز از یادگیری تا خواب کمک کند. حتی می تواند احتمال افسردگی را کاهش دهد. با ورزش اندورفین و سروتونین ترشح می شود که باعث افزایش خلق و خو و کمک به شادی و عزت نفس می شود. حتی مقدار حداقل ورزش می تواند مفید باشد. برخی از انواع سرگرم کننده ورزش عبارتند از:

    قدم زدن اگر نزدیک فروشگاه زندگی می کنید ، به جای رانندگی پیاده روی کنید. شما در حال انجام یک کار ضروری هستید و همزمان ورزش می کنید. در وقت ناهار ، در محل کار خود قدم بزنید. منطقه ای را که  زندگی می کنید  پیاده کاوش کنید.

    تمرین یوگا یوگا به مدیریت استرس ، بهبود تنفس ، بهبودی بدن و مدیتیشن کمک می کند. یوگا انواع مختلفی دارد  . شما می توانید یوگا را بصورت آنلاین بیاموزید ، یا در نزدیکی خانه خود یوگا پیدا کنید.

    گذاشتن مقداری موسیقی و رقص. ورزش این مواد شیمیایی مغز را آزاد می کند و سرگرم کننده است.

  2. Image titled Prepare a Healthy Meal for Your Pet Dog Step 11

    3-رژیم غذایی سالم و متعادل داشته باشید. حتما سه وعده غذایی سالم در روز دریافت کنید و در صورت احساس گرسنگی چند میان وعده سبک در این میان بخورید. با وجود اینکه  نیازهای غذایی  افراد کمی متفاوت است ، اما برای اینکه بیشتر افراد احساس راحتی کنند: 

    یک رژیم غذایی غنی از میوه ها و سبزیجات ، پروتئین بدون چربی (مانند ماهی یا سینه مرغ) ، کربوهیدرات های پیچیده (مانند غلات کامل) ، چربی های سالم (مانند ماهی ، آجیل ، روغن زیتون و آووکادو) و فیبر غذایی استفاده کنید.

  3. از قندهای تصفیه شده ، غذاهای فرآوری شده و چربی های ترانس و نوشیدنی های شیرین خودداری کنید.

    غذاهای غنی شده با کلسیم و ویتامین D بخورید.

  4. Image titled Fall Asleep Step 4

     

    4-هر شب 7-9 ساعت بخوابید. خواب برای کمک به بهبود ذهن و بدن از استرس های زندگی روزمره حیاتی است. هر شب رسیدن به یک ساعت معقول را در اولویت خود قرار دهید و عادت های خوب خوابیدن را به کار بگیرید تا بیشترین بهره را از خواب ببرید.

    اگر از بی خوابی شدید رنج می برید و یا حتی بعد از خواب خوب احساس آرامش می کنید ، با پزشک خود صحبت کنید. آنها ممکن است توصیه هایی داشته باشند و حتی در صورت لزوم می توانند داروهایی برای کمک به شما در خواب بهتر تجویز کنند.

  5. Image titled Control Your Temper While Sleep Deprived Step 14

    5-اگر اغلب احساس بدی دارید به پزشک مراجعه کنید. اگر بیشتر اوقات احساس بدی دارید ، ممکن است یک دلیل اصلی جسمی وجود داشته باشد. دلایل عمده احساس خستگی یا ناراحتی در تمام مدت ، کمبود ویتامین D یا مشکلات تیروئید است.  

    در مورد سابقه سلامتی ، علائمی که تجربه کرده اید و داروها یا مکمل های غذایی که در حال حاضر مصرف می کنید به پزشک خود بگویید.

  6. وجود احساس در گیاهان

  7. متد دوم

  8. انجام فعالیت های تسکین دهنده استرس

  1. Image titled Feel Good Step 3


     

    1-آواز خواندن. آواز ، به ویژه آواز گروهی ، اندورفین و اکسی توسین آزاد می کند که باعث ایجاد احساس لذت و کاهش استرس و اضطراب می شود. آواز گروهی ، به ویژه احساس پیوند و اجتماع ایجاد می کند و می تواند افسردگی و تنهایی را کاهش دهد.

    آواز گروهی آسان است. در منطقه خود به دنبال یک گروه یا گروه کر باشید . برای انجام این کار حتی نیازی نیست که یک خواننده عالی باشید. بعضی از گروه ها به ممیزی احتیاج ندارند و این کار فقط برای سرگرمی انجام شده است.

    آواز خواندن به تنهایی فواید سلامتی هم دارد. آواز تنفس را دقیقاً همانند یوگا تنظیم می کند و به شما در آرامش کمک می کند.

  2. Image titled Feel Good Step 4


     

    2-به دیگران کمک کن. نیکوکاری عبارت است از استفاده از وقت ، انرژی یا پول خود برای کمک به دیگران. همچنین حس دیدگاه و احساس هدف داشتن را برای شما فراهم می کند. تحقیقات نشان داده است که می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند ، که به نوبه خود باعث می شود احساس بهتری داشته باشید. همچنین می تواند به شما کمک کند با دیگران ارتباط برقرار کنید.

    داوطلبانه در یک پناهگاه بی خانمان یا آشپزخانه فعالیت کنید. به یاد داشته باشید در مورد افرادی که به چنین کمک هایی نیاز دارند قضاوت نکنید. شما داستان زندگی آنها را نمی دانید.

    سازمان های غیر انتفاعی با انرژی داوطلبان خود کار می کنند. در منطقه خود مورد علاقه خود را پیدا کنید و به آن کمک کنید. این می تواند از راه اندازی اردوی تئاتر برای کودکان خردسال تا مطالعه برای افراد مسن باشد

  3. Image titled Feel Good Step 5


    3-در گذشته یا در یک دنیای خیالی زیاد زندگی نکنید. ارتباط با حال مهم است.
    -چیزی پیدا کنید تا حواس خود را از لحظه منحرف کنید. چیزی  مثل یک خیال مورد علاقه یا شی خاصی که به آن علاقه مندید و شما را به یاد  یک خاطره خوش می اندازد . استراحت در استرس زمان حال می تواند مهم باشد.

    یک فیلم مورد علاقه تماشا کنید یا یک کتاب مورد علاقه را بخوانید. این به شما کمک می کند پا به دنیایی بگذارید که عاشق آن هستید.

    یک شعر ، یا آهنگ یا تصویری پیدا کنید که یادآور زمان یا شخصی باشد که برای شما مهم است.

  4. Image titled Feel Good Step 6


     

    4-برای خود اهداف قابل دستیابی تعیین کنید و سپس به آنها دست یابید. وقتی کار را تمام کردید احساس موفقیت می کنید. اینها می تواند اهداف ساده ، کوتاه مدت یا اهداف پیچیده تر ، بلند مدت باشد.

    به عنوان مثال ، اگر می خواهید روزی ستاره راک باشید ، ممکن است با شرکت در یک درس گیتار شروع کنید. سپس ، ممکن است شما هدف خود را تعیین کنید که آکورد زدن را یاد بگیرید ، و در نهایت بتوانید آهنگی را که دوست دارید پخش کنید.

    شروع به یادگیری یک ساز موسیقی کنید. حس موفقیت در انتخاب آهنگ روی پیانو یا هر ساز دیگری باعث می شود احساس خوبی داشته باشید. به یاد داشته باشید ، در حالی که یاد می گیرید خیلی به خود سخت نگیرید.

    اتاقت را تمیز کن. این فعالیت شما را به خود مشغول خواهد کرد. می توانید موسیقی گوش دهید و آواز بخوانید ، که سالم است ، و بعد از اتمام کار به نتیجه ای می رسید.


  1. Image titled Communicate With an Angry Person Step 22
  2. متد سوم

  3. مراقبت از سلامت روان شما

  4. 1-خود را از نظر علائم فرسودگی شغلی ارزیابی کنید. اگر در مدت طولانی بیش از حد سخت کار می کنید یا استرس زیادی دارید ، ممکن است فرسودگی شغلی را تجربه کنید. علائم متداول شامل تحریک پذیری ، خستگی ، افسردگی و بدبینی است. اگر فکر می کنید ممکن است دچار فرسودگی شغلی شده باشید ، سعی کنید زمانی را برای استراحت و مراقبت از خود اختصاص دهید. کار زیاد با خود نه تنها احساس بدتری در شما ایجاد می کند بلکه در نهایت باعث کاهش بهره وری خواهد شد. 

  5. Image titled Feel Good Step 7

     

    2-افکار منفی را با افکار خنثی و واقع بینانه جایگزین کنید. گاهی اوقات همه با افکار منفی نگران می شوند. تفکر منفی زیاد می تواند تأثیر جدی بر سلامت روحی و جسمی شما بگذارد. وقتی عادت دارید که منفی فکر کنید ، می توان دوباره فکر خود را از منظر مثبت تر تنظیم کرد. به جای اینکه سعی کنید افکار منفی خود را با افکار مثبت جایگزین کنید ، با جایگزینی افکار خنثی و عینی آنها را شروع کنید.

    به عنوان مثال ، اگر فکر می کنید ، "من خیلی خنگ هستم. من هرگز ریاضیات را درک نخواهم کرد ، "فکر منفی را تشخیص دهید و از خود بپرسید که آیا واقع بینانه است یا نه. سعی کنید آن را با چیزی مانند "ریاضیات یک موضوع دشوار است" جایگزین کنید. اما اگر به مطالعه ادامه دهم و شاید در بعضی از جلسات تدریس خصوصی ثبت نام کنم ، احتمالاً در این زمینه بهتر می شوم. "

    هنگامی که جایگزین کردن افکار منفی با افکار خنثی شدید ، احتمالاً شروع به فکر کردن مثبت راحت تر خواهد بود.

    اگر می بینید که به گذشته می پردازید یا فکرهای منفی را متمرکز می کنید ، سعی کنید کاری مفید انجام دهید یا به فکر 1 یا 2 موردی باشید که می توانید برای غلبه بر مشکلی که در آن ساکن هستید ، فکر کنید. 

  6. Image titled Destress in 10 Minutes Step 10


    3-هشیار باش. آگاهی از آنچه در لحظه احساس می کنید می تواند به شما کمک کند تا آرامش ، تعادل و کنترل بیشتری داشته باشید. همانطور که به کارهای روزمره خود ادامه می دهید ، تلاش آگاهانه ای داشته باشید که هر از گاهی متوقف شوید و به سادگی احساس کنید در داخل و اطراف شما چه اتفاقی می افتد. مراقب بودن از وضعیت روحی ، عاطفی و جسمی می تواند به شما در شناسایی علائم استرس کمک کند و به شما اطلاع دهد که چه موقع مراقبت از خود فرا رسیده است.

    مراقبه آگاهانه راهی عالی برای تربیت خود برای داشتن هوشیاری بیشتر در زندگی روزمره است. یک مکان آرام و راحت برای نشستن پیدا کنید ، و چند لحظه به راحتی نفس بکشید و بر احساس خود تمرکز کنید.

  7. Image titled Feel Good Step 8


    4-مراقبه یاد بگیرید. مدیتیشن بدن و ذهن شما را آرام می کند و استرس را از بین می برد. این به شما کمک می کند تا بر حال تمرکز کرده و منفی را کاهش دهید.

    روش اساسی مراقبه: بی صدا بنشینید و چشمان خود را ببندید ، بدن خود را شل کنید (حتی ممکن است متوجه نشوید که چقدر تنش دارید!) و بر تنفس تمرکز کنید. نفس عمیق را در داخل و خارج از سمت دیافراگم خود بکشید و نفس های خود را بشمارید.

    وقتی در هنگام مراقبه فکرهای غلط از بین می روند ، استرس نداشته باشید. کافی است از آنها برای بازدید تشکر کنید و آنها را رها کنید.

    می توانید مدیتیشن را در هر جایی تمرین کنید: در اتوبوس ، در وقت ناهار در محل کار ، یا درست قبل از آن امتحان گسترده.

    اگر مذهبی باشید ، نماز می تواند به شکلی شبیه مراقبه عمل کند. لحظه ای ساکت باشید و با ترحم برای دیگری غیر از خود دعا کنید. این می تواند یک عضو خانواده ، یک غریبه یا حتی جهان باشد

  8. Image titled Feel Good Step 9


    5-قدرشناسی را بیاموزید. این بدان معنی است که هیچ چیز را حق خود ندانید و مهربانی هایی را که به شما شده ارزش قائل شوید و آن را جشن بگیرید. تحقیقات نشان داده است که تمرین شکرگذاری در زندگی شما باعث افزایش رفاه و خوشبختی می شود ، چیزی که قطعاً احساس خوبی در شما ایجاد می کند. همچنین به کاهش احساسات منفی کمک می کند.

    یک ژورنال قدردانی داشته باشید. مواردی از مهربانی و چیزهایی که از آنها سپاسگزار هستید را بنویسید ، مانند شخصی که تأثیر مثبتی روی شما گذاشته است.

    در مورد قدردانی خود صحبت کنید با یکی از عزیزان ، شخص مهم دیگر ، یکی از اعضای خانواده یا یک دوست ، درباره آنچه که از شما سپاسگزار هستید بحث کنید. این باعث افزایش آگاهی شما از چیزهای خوبی می شود که بخشی از روز شما بود و به شما کمک می کند تا روی چیزهای بد نمانید.

    به موارد کوچک توجه کنید. ، در چیزی که شخصی به شما گفته است یا در میان وعده مورد علاقه خود پیدا کنید.

  9. Image titled Feel Good Step 10

    6-با مشکلات خود روبرو شوید .روی راه حل تمرکز کنید و نه مشکل. به عنوان مثال ، اگر با رئیس خود مشکلی دارید ، ، در خلوت با آنها صحبت کنید و موارد مشخصی را برای این دلیل بیان  کنید. حتما راه حلی ارائه می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد