راهنمای خرید کالا

راهنمای خرید کالا

راهنمای خرید کالا
راهنمای خرید کالا

راهنمای خرید کالا

راهنمای خرید کالا

مشخصات لنز Canon EF 70-200mm f / 4L IS II USM


Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens

لنز Canon EF 70-200mm f / 4L IS II USM همزمان با لنز Canon EF 70-200mm f / 2.8L IS III USM اعلام شد ، اما بر خلاف f / 2.8L III ، "تازه کردن" تلقی می شود ، f / 4L IS II یک لنز بسیار قابل ارتقا است. من از زمان انتشار این لنز متعلق به آن بوده و آن را دوست داشتم و البته دانستن اینکه یک لنز مورد علاقه به طور قابل توجهی ارتقا یافته است بسیار هیجان انگیز است.

 

چرا این لنز اینقدر خاص است؟ اول ، محدوده فاصله کانونی 70-200 میلی متر فوق العاده مفید است. کیفیت ساخت عالی ، عملکرد AF ، لرزشگیر 5 توقف تصویر و کیفیت تصویر چشمگیر حداقل به همان اندازه جذاب هستند. اینکه همه این ویژگی ها در یک بسته کوچک و سبک ارائه می شود ، استفاده از لنز را برای مدت زمان بسیار طولانی بسیار راحت می کند. این که یک لنز با تمام این ویژگی ها قیمت مناسبی دارد ، معامله را به پایان می رساند.

 

با بازگشت به قسمت ارتقا ، بیایید نگاهی به آنچه نسخه جدید این مدل لنز برای ما به ارمغان می آورد ، بیاندازیم



Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Angle View

تفاوت های لنز Canon 70-200mm f / 4L IS II و Canon 70-200mm f / 4L IS چیست؟

II دارای سیستم لرزشگیر بسیار بهبود یافته ای است که برای 5 توقف رتبه بندی می شود ، به طور قابل توجهی ساکت تر (بسیار ساکت) و شامل حالت III است

II دارای حداقل فاصله تمرکز (3.3 "در مقابل 3.9" / 1 متر در مقابل 1.2 متر) و بزرگنمایی حداکثر بهبود یافته (0.27x در مقابل 0.21x)

II پوشش Super Spectra را برای کاهش شبح ، شعله ور شدن چشمگیر و بهبود کنتراست بهینه کرده است

II دارای کیفیت تصویر کمی بهبود یافته و طراحی نوری بهبود یافته در حالی که همان تعداد عناصر / گروه 20/15 و تعداد لنزهای فلوریت و دو UD را حفظ کرده است

II دارای دیافراگم 9 پره ای گرد است (در مقابل 8)

II آب بندی هوا را بهبود بخشیده است و با لنزهای سری L که اخیراً معرفی شده مطابقت دارد

II دارای عناصر لنزهای جلو و عقب با پوشش فلوئور است و آنها را تمیزتر نگه می دارد و تمیز کردن آنها را بسیار آسان می کند.

Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Top View with Hood


محدوده فاصله کانونی

من دو لنز 70-200 میلی متری متعلق به مدت طولانی دارم و هر دوی این لنزهای بزرگنمایی به صورت جداگانه در میان بیشترین استفاده ها هستند ، علی رغم اینکه لنزهای دیگری نیز دارم که قسمتهای قابل توجهی از این فاصله کانونی را پوشش می دهند. این که این محدوده فاصله کانونی خاص بسیار باورنکردنی است دلیل این است که من اغلب لنزهای 70-200 میلی متر را برای هر آنچه که نیاز دارم انتخاب می کنم.

لنز 70-200 میلی متر برای چه کاری مفید است؟ لیست استفاده از یک فاصله کانونی تله فوتو میانه کوتاه برای همه لنزهای 70-200 میلی متر یکسان است و بسیار طولانی است. من برخی از موارد دلخواه خود را به اشتراک می گذارم.

در بالای موارد مورد علاقه من برای لیست لنزهای 70-200 میلی متر ، عکاسی پرتره است و اگر از مردم عکس می گیرید ، نام یکی از این لنزها است. لنزهای 70-200 میلی متری حاوی یک مجموعه بزرگ از فاصله کانونی عمودی پرتره 85-135 میلی متر برای گرفتن دیدگاه های دلپذیر از افراد ایده آل هستند. این لنز از قابهای مختلف از پرتره های تمام بدن در 70 میلی متر تا عکسهای تنگ در 200 میلی متر دعوت می کند و این فاصله کانونی میانه تله به طور طبیعی فواصل فوکوس را به اندازه کافی دور می کند تا از انحراف چشم انداز ، از جمله بینی های بزرگ ظاهر شود. اما ، نه چندان دور که ارتباط با موضوع دشوار شود.

"عکاسی پرتره" اصطلاحی گسترده است که طیف گسترده ای از استفاده های بالقوه ثابت و فیلمبرداری را در طیف گسترده ای از مکان های بالقوه از جمله در داخل خانه (خانه ، کلیسا ، مدرسه و غیره) و خارج از منزل (حیاط ، ساحل ، پارک ، رژه ، زمین بازی و غیره). افراد پرتره می توانند از نوزادان تا سالمندان ، از افراد گرفته تا گروه های بزرگ (در صورت وجود فاصله کار کافی). نامزدی ها ، عروسی ها ، مهمانی ها ، برنامه ها ، تئاتر ، اجراهای صحنه ای (شامل کنسرت ها و رسیتال ها) ، سخنرانان ، خانواده ها ، گروه های کوچک ، بزرگسالان ارشد ، فارغ التحصیلان سالخوردگان ، مد ، مستند ، سبک زندگی ... همه استفاده های عالی برای کانونی 70-200 میلی متر است طول ها حتی در یک استودیوی کوچک نیز فضای کافی برای پرتره با زاویه دید ارائه شده توسط این لنز وجود دارد. استفاده از این لنز به طور انحصاری برای عکسهای پرتره کار سختی نیست.

این که عکاسی پرتره یکی از بهترین ژانرهای عکاسی درآمدزا است ، به توجیه هزینه خرید این لنز کمک می کند (شما نمی توانید عکس های سهام اکثر مردم را بخرید) و احتمالاً متوجه شده اید که برنامه های پولی در لیست استفاده های پرتره فقط به اشتراک گذاشته شده است.

همچنین افراد با استفاده از این محدوده فاصله کانونی مرتباً از شرکت در فعالیت های ورزشی و سایر سناریوهای اقدام عکس می گیرند. اگرچه فاصله کانونی 200 میلی متر ممکن است برای عکاسی ورزشی بزرگ در زمین بسیار گسترده باشد ، اما برای اقدامات نزدیک مانند آنچه در مسابقات دو و میدانی یافت می شود بسیار خوب عمل می کند.

با توجه به فاصله کانونی طولانی تر ، پس زمینه تصاویر 70-200 میلی متر می تواند به شدت تار شود و این ویژگی به ویژه برای پرتره های گرفته شده در جایی که نمی توان پس زمینه را به طور کامل کنترل کرد ، از جمله در مسابقات ورزشی و اجراهای ضبط شده از یک صندلی در تماشاگران ، بسیار مناسب است. .

در حالی که عکاسی پرتره به طور کلی به تصاویر افراد دستگیر شده اشاره دارد ، برخی از ما انواع خاصی از عکس های حیات وحش را نیز به عنوان پرتره معرفی می کنیم. این تصاویر معمولاً حیوان را حداقل تقریباً قاب پر می کند و برای این کار ، این محدوده فاصله کانونی اغلب کمتر از نیاز است. تا زمانی که موضوع حیات وحش بسیار بزرگ و یا بسیار نزدیک نباشد ، بیشترین فاصله کانونی بومی در این لنز (من بعداً در مورد بررسی گزینه های انتقال دهنده از راه دور صحبت خواهم کرد) معمولاً برای این کار بسیار کوتاه است. اگر عکس های پرتره حیات وحش محیط زیست یا حیوانات وحشی اسیر شده (باغ وحش) را بگیرید ، این محدوده فاصله کانونی ممکن است عالی باشد. این یک محدوده فاصله کانونی عالی برای عکاسی از حیوانات خانگی ، از جمله سگ و گربه است. گوساله ها در ساحل ، مانند تصویر زیر ، اغلب با مردم سازگار می شوند و از ژست گرفتن خوشحال می شوند (در حالی که منتظر فرصتی برای سرقت ناهار خود هستید).

II دارای رنگ جدیدتر و کمی سفیدتر Canon است که با سایر لنزهای معرفی شده جدید مطابقت دارد.

II بسیار بزرگتر و سنگین تر است و دارای اندازه فیلتر 72 میلی متر کمی بزرگتر (در مقابل 67 میلی متر) است

II دارای تغییرات تایپی جزئی است از جمله کلمات "تثبیت کننده تصویر" و "التراسونیک" چاپ شده در زیر محدوده فاصله کانونی و کنار پنجره فاصله کانونی. طلا "تصویر 1

تثبیت کننده "از ناحیه کوه حذف شده است.

این یک لیست کاملاً جامع از پیشرفت ها است که برخی از موارد به تنهایی قابل ارتقا هستند. بنابراین ، اکنون شما خود را برای افزایش قیمت آماده می کنید و طبق معمول ، یکی وجود دارد. با این حال ، افزایش قیمت خیابان زیاد نیست. مدل جدیدتر 12 ساله II به نظر من یک برد مطمئن است.



Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Laughing Gull Sample Picture


وقتی عکاسی از چشم انداز ذکر می شود ، بلافاصله بسیاری به لنزهای با زاویه دید عریض فکر می کنند. اما فاصله کانونی تله یک قسمت بسیار مهم از یک کیت منظره است. فاصله های کانونی تله برای تصاویر منظره بسیار عالی است ، به ویژه هنگامی که سوژه ای دورتر مورد نظر برای تاکید وجود دارد ، مانند کوه یا ... قاضی کلبه:

Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Focal Length Range Example





Tamron 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 Lens Landscape Sample Picture


همچنین لنزهای تله برای عکاسی از طلوع و طلوع آفتاب / غروب آفتاب بسیار مناسب هستند. لنزهای با زاویه دید گسترده برای پر کردن قاب با رنگ به یک غروب آفتاب بزرگ و چشمگیر احتیاج دارند ، اما فاصله کانونی تله فوتو می تواند قاب را با رنگ موجود در یک طلوع / غروب آفتاب به طور متوسط پر کند.

Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Focal Length Range Example


این محدوده فاصله کانونی برای گرفتن ابرها نیز عالی است. یکی دیگر از کاربردهای خوب لنزهای تله برای عکاسی از چشم انداز ، تمرکز روی جزئیات نزدیکتر است ، و باعث می شود یک تاری شدید پس زمینه بتواند آنهایی را که در تصویر هستند جدا کند. در ساحل خسته شده اید؟ این یک لنز عالی برای همراه داشتن است.



Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Waterscape Sample Picture


گرفتن تصاویر منظره تله فوتو بسیار آسان است که احساس می کند (کمی) تقلب است.

مطمئناً ، هر زمان که نتوانید به اندازه کافی نزدیک شوید ، یک لنز تله فوتو بقیه راه را به سوژه خود می رساند.


Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Focal Length Range Example


مناظر شهری اساساً تصاویر منظره با شهرهای موجود در آنها هستند و این محدوده فاصله کانونی اغلب انتخاب بسیار خوبی برای مناظر دورتر از شهر است. عکاسی خیابانی ، که اغلب در شهرها انجام می شود ، یکی دیگر از کاربردهای عالی در محدوده 70-200 میلی متر است.

 

اولین کاربردی که برای استفاده از لنز Canon EF 70-200mm f / 4L IS II USM استفاده کردم این بود که ... لنز Canon EF 70-200mm f / 4L IS II USM. سلف این لنز ، تاکنون ، بیشترین استفاده از لنزهای استودیویی من بوده است ، به ویژه برای تصاویر محصول و بسیاری دیگر از برنامه های کاربردی استودیو به خوبی کار می کند. لنز نسخه II ، با کمترین فاصله فوکوس کاهش یافته ، برای این کاربرد بسیار بهتر است. بیشتر تصاویر محصول در این سایت در محدوده 70-200 میلی متر ضبط شده است و با دو نسخه از این لنز در استودیو برای آزمایش ، من قادر به عکسبرداری از یک لنز با استفاده از لنز دیگر بودم.

 

این محدوده فاصله کانونی برای محصولات بزرگتر از جمله وسایل نقلیه ایده آل است (این نمونه ها با لنز دیگری ثبت شده اند).


70-200mm Focal Length Range Example

یک لنز 70-200 میلی متری را روی یک دوربین با فرمت APS-C سوار کنید و زاویه دید آن مانند لنز 112-320 میلی متر در یک دوربین فول فریم می شود. در حالی که زاویه دید باریک تغییر چندانی در لیست استفاده از این لنزها ایجاد نمی کند ، این زوایای دید برای عکسهای پرتره با قاب گسترده ایده آل نیستند و بیشتر دامنه دید باریک دید را برای کارهای ورزشی و حیات وحش ترجیح می دهند.

 بسیاری از تصاویر محصول در این صفحه با 70-200 mm f / 4L IS II ثبت شده و کل مجموعه تصاویر نمونه گرفته شده با مدل قبلی این لنز نیز به طور مستقیم در این بررسی نیز کاربرد دارند.

 این محدوده فاصله کانونی برای محصولات بزرگتر از جمله وسایل نقلیه ایده آل است (این نمونه ها با لنز دیگری ثبت شده اند).


Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Front View

حداکثر دیافراگم

"f / 4" در نام محصول به ما می گوید که این لنز دارای حداکثر دهانه دیافراگم با عرض متوسط ​​است. عدم وجود دامنه دیافراگم در اینجا یک ویژگی مثبت است ، به این معنی که حداکثر دیافراگم موجود در این لنز در کل دامنه فاصله کانونی وجود دارد. گرچه f / 4 در عرض 70 میلی متر از عرض چشمگیری برخوردار نیست ، اما در مقایسه با بسیاری از لنزهای دیگر در اندازه 200 میلی متر قطعاً بسیار بهتر به نظر می رسد.

 

برای یک لنز با درجه حرفه ای 70-200 میلی متر ، حداکثر دیافراگم قابل مقایسه f / 2.8 است ، یک باز 2 برابر بزرگتر. گزینه های f / 2.8 عملکرد متوقف شده و قابلیت کنترل در 2 برابر سطح نور پایین را دارند و این لنزها می توانند تاری پس زمینه بیشتری ایجاد کنند. اگر این جنبه ها برای شما مهم است ، به لنز Canon EF 70-200mm f / 2.8L IS III USM بروید زیرا این مدلی است که شما به احتمال زیاد می خواهید.

حداکثر دیافراگم

"f / 4" در نام محصول به ما می گوید که این لنز دارای حداکثر دهانه دیافراگم با عرض متوسط است. عدم وجود دامنه دیافراگم در اینجا یک ویژگی مثبت است ، به این معنی که حداکثر دیافراگم موجود در این لنز در کل دامنه فاصله کانونی وجود دارد. گرچه f / 4 در عرض 70 میلی متر از عرض چشمگیری برخوردار نیست ، اما در مقایسه با بسیاری از لنزهای دیگر در اندازه 200 میلی متر قطعاً بسیار بهتر به نظر می رسد.


برای یک لنز با درجه حرفه ای 70-200 میلی متر ، حداکثر دیافراگم قابل مقایسه f / 2.8 است ، یک باز 2 برابر بزرگتر. گزینه های f / 2.8 عملکرد متوقف شده و قابلیت کنترل در 2 برابر سطح نور پایین را دارند و این لنزها می توانند تاری پس زمینه بیشتری ایجاد کنند. اگر این جنبه ها برای شما مهم است ، به لنز Canon EF 70-200mm f / 2.8L IS III USM بروید زیرا این مدلی است که شما به احتمال زیاد می خواهید.

اگر در مورد اختلاف تاری پس زمینه اطمینان ندارید ، ممکن است این فاصله کانونی و دیافراگم 70-200 میلی متر مفید باشد.

در صورت عدم نیاز به f / 2.8 ، دیافراگم f / 4 max این لنز دارای مزایای قوی خود است. یکی اندازه و وزن قابل توجهی کاهش یافته و دیگری برچسب قیمت قابل توجهی کاهش یافته است. مخصوصاً وقتی از مناظر و محصولات عکاسی می کنم ، لنز دیافراگم f / 8 max اغلب مناسب است و من اندازه و وزن گزینه f / 4 را به لنز f / 2.8 ترجیح می دهم.


Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Side View with Hood


تثبیت کننده تصویر

به ویژه برای سوژه های بی حرکت ، گنجاندن تثبیت کننده تصویر برای لنزهای تله f / 4 تغییر دهنده بازی است. سیستم جدید IS در این لنز ، مجهز به پردازنده مرکزی با عملکرد بالا و دارای 5 توقف بسیار چشمگیر ، کاملاً چشمگیر است. برای دستیابی به همان معیار قابلیت کنترل در لنزهای غیر IS ، به دیافراگم حداکثر f / 0.7 در کل دامنه بزرگنمایی آن نیاز دارد.

در استفاده واقعی با وضوح فوق العاده بالا Canon EOS 5Ds R با بزرگنمایی هرگونه تاری حرکت ، درصد بسیار بالایی از تصاویر دستی 70 میلی متری (پشتیبانی نشده از آرنج) در 1/5 ثانیه واضح بود و 77 درصد از تصاویر 4/4 ثانیه قابل قبول بود تیز برای حدود 5 توقف کمک برای شخص من.

فاصله کانونی بیشتر یک صحنه را بزرگتر می کند و معمولاً برای جلوگیری از عبور جزئیات سوژه از سنسور تصویربرداری در هنگام قرار گرفتن در معرض ، به سرعت شاتر بیشتری نیاز دارید. با سرعت 200 میلی متر ، نتایج در 13/1 ثانیه تقریباً واضح و تقریباً نیمی از تصاویر 1/8 ثانیه برای یک کمک 5 ثانیه ای محکم قابل قبول بودند. تصاویر شارپ با سرعت شاتر بیشتر به دست می آیند ، اما با طولانی شدن نوردهی ، میزان وضوح با سرعت متوسط ​​دنبال می شود.

عملکرد این سیستم IS به طور قابل توجهی بهتر از سیستم IS موجود در سیستم قبلی است و تفاوت آن بلافاصله در منظره یاب قابل مشاهده است. دوربین را به چشم خود بگذارید و IS (نیمه شاتر را فشار دهید) شاتر را فعال کنید تا منظره یاب بی حرکت شود. در هنگام راه اندازی یا خاموش شدن هیچ گونه تکانشی از صحنه مشاهده نمی شود و معمولاً هیچگونه رانش صحنه مشاهده نمی شود.

تفاوت نویز در مقایسه با لنز نسخه I به راحتی برای گوش شما مشهود است. سیستم IS II هنگام راه اندازی و خاموش شدن با صدای ناگهانی و ضعیفی که هنگام فعال شدن IS شنیده می شود ، یک خلط خفیف ایجاد می کند. لنزهای نسخه I صداهای مشابهی دارند ، اما بسیار قابل توجه تر هستند.

سیستم IS II دارای حالت های I (عادی) ، II (پانینگ) و جدید برای این مدل لنز ، III است که برای گرفتن حرکت نامنظم بدون مبارزه با IS هنگام ردیابی سوژه طراحی شده است.

IS تا حد زیادی به کیفیت ضبط فیلم دستی کمک می کند و یکی دیگر از مزایای تثبیت کننده تصویر که نباید از آن غافل شد ، کمک به دقت AF است. در صورت تثبیت شدن تصویری که مشاهده می کند ، سیستم AF دوربین می تواند دقت فوکوس بهتری ایجاد کند. کانن ادعا می کند که این موضوع حتی در هنگام سوژه در حرکت و هنگام استفاده از سرعت شاتر متوقف کننده نیز صادق است.


من ندیده ام که کانن مشخص کند که این سیستم IS سه پایه است یا خیر ، اما به نظر می رسد نوع ارتعاشات را تشخیص می دهد و بر این اساس پاسخ می دهد. بنابراین ، معتقدم این ویژگی را دارد. سیستم جدید IS در لنز Canon EF 70-200mm f / 4L IS II USM نشان دهنده یک پیشرفت بزرگ نسبت به یک سیستم خوب است. 


Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Top View

کیفیت تصویر

یکی از دلایل محبوبیت نسخه اصلی این لنز کیفیت تصویر عالی تولید شده بود. اینجا را بررسی کن. حتی تصاویر آزمون 5Ds R با وضوح فوق العاده بالا ، گوشه به گوشه در کل محدوده فاصله کانونی ، در f / 4 ، بسیار واضح هستند. اینکه "II" نوید کیفیت تصویر را می دهد هیجان انگیز است.

در اینجا یک مقایسه نمودار MTF بین این دو مدل وجود دارد:

 

Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens MTF Chart Comparison


Canon خطوط ضخیم را به عنوان اندازه گیری های کنتراست (10 خط / میلی متر) و خطوط نازک را با اندازه های وضوح (30 خط / میلی متر) نشان می دهد. خطوط جامد نتایج ساژیتال (خطوطی که از مرکز به محیط دایره تصویر تابش می کنند) را نشان می دهند در حالی که خطوط تیره نتایج نصف النهاری (خطوط عمود بر خطوط ساژیتال) را نشان می دهند. خطوط سیاه دیافراگم کاملاً باز را نشان می دهند در حالی که خطوط آبی نتایج را در f / 8 نشان می دهند. سمت چپ نمودار اندازه گیری دایره مرکز تصویر و سمت راست اندازه گیری محیطی را نشان می دهد. هرچه خطوط بالاتر باشد لنز عملکرد بهتری دارد. وقتی تمام خطوط به بالای نمودار خرد شوند ، لنز قول می دهد شگفت انگیز باشد.

 

یک لنز ستاره ای بگیرید و آن را بهبود بخشید و یک لنز ... حتی ستاره ای تر خواهید گرفت. در حالی که برخی از پیشرفت ها را در نتایج II مشاهده می کنم ، آزمایش در دنیای واقعی تفاوت قابل توجهی بین لنزهای Canon EF 70-200mm f / 4L IS II و Canon EF 70-200mm f / 4L IS نشان نمی دهد. با این حال ، II به نتایج قابل توجه کیفیت تصویر تبدیل می شود.

 

فریم کامل f / 4 نتایج II از گوشه ای به گوشه دیگر در کل محدوده فاصله کانونی کاملاً واضح است. متوقف کردن دیافراگم وضوح را بهبود نمی بخشد و نیازی به بهبود نیست. توصیف وضوح تصویر یک لنز با عملکرد بالا ساده است. این کار من را آسان تر می کند و نتایج بسیار سرگرم کننده است.

 

علاوه بر تست های آزمایشگاهی استاندارد ، دوست دارم چند نمونه از دنیای واقعی را در بررسی لنز به اشتراک بگذارم. تصاویر زیر محصولاتی با وضوح 100٪ با استفاده از Canon EOS 5Ds با فرمت RAW گرفته شده است. تصاویر در DPP با استفاده از سبک استاندارد تصویر با وضوح روی "1" پردازش شدند. این نمونه ها از مرکز کادر هستند. جفت اول در 70 میلی متر ، جفت دوم در 115 میلی متر و جفت دوم در 200 میلی متر ضبط شد.



Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Sharpness Comparison Example



حتماً مرکز عمق مزرعه نسبتاً کم (دقیق ترین منطقه در هر محصول) را ارزیابی کنید. یافتن نتایج بسیار واضح در اینجا کار سختی نیست.

در 70 میلی متر ، توقف در پایین بیشتر از عمق میدان باعث افزایش عمق میدان نسبت به جلو می شود ، اما سوژه در تمرکز شدید باقی می ماند. در فاصله کانونی میانی ، افزایش عمق میدان به طور مساوی توزیع می شود و در 200 میلی متر ، مقدار کمی تغییر فوکوس عقب دوباره وجود دارد.

تصاویر زیر محصولات گوشه بالا سمت چپ است که به صورت یکسان با نتایج قبلی گرفته و پردازش می شوند. باز هم ، جفت اول در 70 میلی متر ، جفت دوم در 115 میلی متر و جفت دوم در 200 میلی متر گرفتار شد.

 


Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Corner Sharpness Comparison Example


باز هم ، حتماً مرکز عمق میدان را در این تصاویر ارزیابی کنید ، مخصوصاً در نتایج 115 میلی متری.

در مجموعه محصولات زاویه ای بالا در f / 4 مشاهده می شود. وقتی از یک لنز فول فریم روی بدنه فول فریم با دیافراگم باز باز استفاده شده است ، می توان سایه بان محیطی را انتظار داشت و سوال بزرگتر این است که "چقدر؟" با 70 میلی متر ، این پاسخ "زیاد نیست" ، با یک توقف سایه گاهی اوقات قابل مشاهده در گوشه های f / 4. با f / 5.6 ، 1/2 به همان اندازه باقی می ماند و از f / 8 به بعد ، به ندرت قابل درک است .2 توقف باقی می ماند. فاصله کانونی میانی و بلندتر سایه اندکی بیشتری نشان می دهد که حدود 1.5 توقف در گوشه های f / 4 دیده می شود و تصاویر 200 mm f / 4 در حاشیه کمی تاریک به نظر می رسند. تقریباً 1 توقف سایه زنی در گوشه های میانی و طویل f / 5.6 نشان می دهد ، حدود 6/0 توقف در f / 8 و فقط حدود 3/0 توقف vignetting در f / 11 نشان می دهد.

Vignetting را می توان در حین پردازش با افزایش نویز در نواحی روشن شده ، مجازات کرد و یا با استفاده از افکت ، چشم بیننده را به مرکز قاب کشید ، فقط می توان vignetting را پذیرفت.

از تأثیر رنگهای مختلف طیف که به طور متفاوتی بزرگ می شوند ، به عنوان CA جانبی (یا عرضی) نام برده می شود (انحراف رنگی). CA جانبی رنگ را در امتداد خطوط کنتراست شدید در حال اجرا مماسی (نصف النهاری ، زاویه های راست به شعاع) نشان می دهد که در وسط و به خصوص محیط دایره تصویر بیشترین مقدار را نشان می دهد زیرا در اینجا بیشترین اختلاف در بزرگنمایی طول موج وجود دارد.

در حالی که CA جانبی معمولاً با تغییر رنگ شعاعی همزمان سازی به راحتی با نرم افزار (اغلب در دوربین) اصلاح می شود ، البته در وهله اول بهتر است که آن را نداشته باشید. هرگونه عدم تطابق رنگی که وجود دارد به راحتی در ابزار کیفیت تصویر سایت و محصولات زاویه ای که به اشتراک گذاشته شده اند به راحتی قابل مشاهده است ، اما بیایید مجموعه ای از نمونه های بدترین مورد را نیز بررسی کنیم ، 100٪ محصول از گوشه سمت راست بالای چپ با وضوح فوق العاده بالا فریم های 5 بعدی R

Canon EF 70-200mm f / 4L IS II USM Lensral Chromatic Leraral Chromatic Aberration به عنوان مثال

 

فقط باید رنگ های سیاه و سفید در این تصاویر وجود داشته باشد و رنگ های اضافی CA جانبی را نشان می دهند. نتایج 70 میلی متری این انحراف را کاملاً نشان می دهد ، اما فاصله کانونی میان رده به خوبی اصلاح شده است. با 200 میلی متر ، رنگ های حاشیه برعکس می شوند و دوباره قابل توجه می شوند.

انحراف لنز نسبتاً رایج ، محوری (طولی ، بوکه) CA است ، که باعث می شود صفحات کانونی غیر همزمانی با طول موج های مختلف نور وجود داشته باشد ، یا به عبارت ساده تر ، رنگ های مختلف نور به اعماق مختلف متمرکز شوند. انحراف کروی همراه با کروکروماتیسم یا تغییر در میزان انحراف کروی با توجه به رنگ (کاملاً شبیه انحراف رنگی محوری است اما خطرناک تر است) از دیگر انحرافات عدسی رایج است که باید جستجو کرد. CA محوری در هنگام توقف با افزایش عدم تغییر تنظیم رنگ با تمرکز زدایی ، حداقل تا حدی پایدار می ماند در حالی که هاله رنگ انحراف کروی تغییر اندازه کمی را نشان می دهد زیرا لنز از حالت تمرکز خارج می شود و توقف یکی دو توقف به طور کلی این انحراف را از بین می برد.

در دنیای واقعی ، نقص لنز به طور جداگانه با انحراف کروی و کروکروماتیسم که به طور کلی یافت می شود ، حداقل تا حدودی همراه با CA محوری وجود ندارد. این ترکیبات برای ایجاد کیفیت تصویر کمتر واضح و مبهم در وسیع ترین دیافراگم ایجاد می شود.

لنز Canon EF 70-200mm f / 4L IS II USM لنز کروی و محوریرنگهای حاشیه برجسته برجسته ، با تفاوت رنگ حاشیه پیش زمینه با رنگ حاشیه زمینه ، نشان می دهد که این انحرافات وجود دارد اما قوی نیستند.

یکی از نکات فروش این به روزرسانی لنز ، پوشش بهینه بهینه Super Spectra است که برای کاهش شبح و شعله ور و بهبود کنتراست طراحی شده است. به نظر می رسد که بیشتر لنزهایی که امروزه طراحی می شوند دارای پوشش های پیچیده ای هستند و اغلب تفاوت ایجاد شده توسط این پوشش ها دشوار است. الآن نه.

آزمایش شعله ور شدن استاندارد ما شامل قرار دادن خورشید ، یک منبع نوری بسیار روشن ، در گوشه قاب است. این آزمایش بخصوص در لنزهای تله فوتی است و این آزمایش به احتمال زیاد بهبودهایی را نشان می دهد که کانن از پوشش پیشرفته مورد استفاده در این لنز به دست آورده است. این تفاوت را بررسی کنید! عملکرد لنزهای نسخه II از این نظر بسیار خوب است ، به طور چشمگیری بهتر از لنزهای نسخه I و از منظر رقابتی نیز بسیار چشمگیر است.

دو انحراف لنز وجود دارد که به ویژه هنگام عکسبرداری از ستاره ها مشهود است ، عمدتا به این دلیل که نقاط روشن نور در پس زمینه تاریک ، دیدن آنها را آسان تر می کند. کما زمانی اتفاق می افتد که اشعه های نوری از یک نقطه نور به جای اینکه دوباره به عنوان یک نقطه روی سنسور متمرکز شوند ، از آن نقطه پخش می شوند. کما در مرکز قاب وجود ندارد ، به سمت لبه ها / گوشه ها بدتر می شود و به طور کلی به عنوان یک دنباله نور مانند دنباله دار یا مثلثی ظاهر می شود که می تواند جهت گیری آن دور از مرکز قاب (کما خارجی) باشد یا به سمت مرکز قاب (کما داخلی). آستیگماتیسم به عنوان نقاطی از نور پخش شده در یک خط ، یا نصف النهار (از مرکز تصویر تابش شده) یا ساژیتال (عمود بر نصف النهار) دیده می شود.


Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Coma Example


عکاسی از آسمان شب با لنز تله فوتو f / 4 نه روی پایه ردیابی ، تاری حرکت را به همراه دارد ، اما با برخورداری ستاره شمالی در قاب و سرعت شاتر نسبتاً کوتاه ، نتایج می تواند آموزنده باشد. نتایج 70 میلیمتری از نزدیک گوشه سمت راست بالای قاب و دو نتیجه دیگر از پایین سمت راست است. به طور کلی ، این عملکرد مناسب است و نتایج 200 میلی متری آن بسیار خوب است.

این لنز دارای اعوجاج لوله در انتهای پهن است که به اعوجاج ناچیز تبدیل می شود و در انتهای بلند به اعوجاج بالشتک تبدیل می شود. این توصیف تقریباً در تمام لنزهای بزرگنمایی متناسب است و یک بار دیگر این مقدار است که افتراق می کند. در 70 میلی متر ، اعوجاج بشکه خفیف است. با 100 میلی متر ، تشخیص اعوجاج هندسی بسیار سخت است. اعوجاج Pincushion با 135 میلی متر و 200 میلی متر نشان داده می شود ، از نظر میزان متوسطی نیست.

اکثر لنزهای مدرن دارای پروفایل تصحیح لنز هستند که برای کاربردهای محبوب پردازش تصویر در دسترس هستند و با استفاده از این موارد می توان به راحتی اعوجاج را از بین برد ، اما اصلاح اعوجاج در سطح پیکسل مخرب است و این تکنیک به ندرت به خوبی استفاده از لنز بدون اعوجاج و ترکیب فاصله کانونی است. در وهله اول از این لنز در حدود علامت 100 میلی متر (یا کمی بازتر) استفاده کنید تا بدون اعوجاج باشد.

کیفیت تاری که در قسمتهای خارج از فوکوس تصویر دیده می شود ، بوکه نامیده می شود. بیایید به چند نمونه از این لنز نگاه کنیم


Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Bokeh Example


عکاسی از آسمان شب با لنز تله فوتو f / 4 نه روی پایه ردیابی ، تاری حرکت را به همراه دارد ، اما با برخورداری ستاره شمالی در قاب و سرعت شاتر نسبتاً کوتاه ، نتایج می تواند آموزنده باشد. نتایج 70 میلیمتری از نزدیک گوشه سمت راست بالای قاب و دو نتیجه دیگر از پایین سمت راست است. به طور کلی ، این عملکرد مناسب است و نتایج 200 میلی متری آن بسیار خوب است.

این لنز دارای اعوجاج لوله در انتهای پهن است که به اعوجاج ناچیز تبدیل می شود و در انتهای بلند به اعوجاج بالشتک تبدیل می شود. این توصیف تقریباً در تمام لنزهای بزرگنمایی متناسب است و یک بار دیگر این مقدار است که افتراق می کند. در 70 میلی متر ، اعوجاج بشکه خفیف است. با 100 میلی متر ، تشخیص اعوجاج هندسی بسیار سخت است. اعوجاج Pincushion با 135 میلی متر و 200 میلی متر نشان داده می شود ، از نظر میزان متوسطی نیست.

اکثر لنزهای مدرن دارای پروفایل تصحیح لنز هستند که برای کاربردهای محبوب پردازش تصویر در دسترس هستند و با استفاده از این موارد می توان به راحتی اعوجاج را از بین برد ، اما اصلاح اعوجاج در سطح پیکسل مخرب است و این تکنیک به ندرت به خوبی استفاده از لنز بدون اعوجاج و ترکیب فاصله کانونی است. در وهله اول از این لنز در حدود علامت 100 میلی متر (یا کمی بازتر) استفاده کنید تا بدون اعوجاج باشد.

کیفیت تاری که در قسمتهای خارج از فوکوس تصویر دیده می شود ، بوکه نامیده می شود. بیایید به چند نمونه از این لنز نگاه کنیمCanon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Starburst Effect Example


نمی دانم 36 امتیاز را بهتر از 18 دوست دارم یا خیر ، اما تعریفی که این نقاط نشان می دهند را قطعاً دوست دارم.

به طور کلی ، لنز Canon EF 70-200mm f / 4L IS II USM کیفیت تصویر چشمگیری را تولید می کند. این لنز مطمئناً در هنگام بررسی تصویر لبخند ایجاد می کند.

 


Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Angle View Close


تمرکز کردن

70-200 mm f / 4L IS II از سیستم عالی درایو AF Canon (موتور اولتراسونیک) Canon برخوردار است ، این سیستم شامل پردازنده جدید با کارایی بالا همراه با سیستم عامل تازه توسعه یافته برای سرعت و دقت بالاتر است. این لنز خیلی سریع تمرکز می کند ، حتی تنظیمات فاصله میانی تقریباً بلافاصله انجام می شود. من تصور نمی کنم که II نسبت به لنز نسخه I سریعتر به طور محسوسی فوکوس کند (همچنین سرعت آن بسیار سریع است) ، اما در برخی مقایسه ها متوجه شدم که لنز نسخه I گاهی اوقات پس از فوکوس اولیه تنظیمات جزئی انجام می دهد. لنز نسخه II این تنظیمات ثانویه را انجام نمی دهد و در چنین شرایطی سرعت II برای قفل کردن فوکوس سریعتر است. فوکوس بسیار آرام است و فقط صدای تغییر شکل عنصر لنز شنیده می شود.

دقت کانونی برای من از سرعت مهمتر است زیرا یک تصویر خارج از فوکوس معمولاً بلافاصله پاک می شود. تعداد کمی از تصاویر 70-200 میلی متری f / 4L IS II من (از هزاران مورد) این مسیر را طی کردند. نتایج One One Shot و AI Servo AF بسیار عالی بوده است.

Canon EF 70-200mm f / 4L IS II USM Lens Gull در نمونه عکس پرواز

این گال خنده ورودی با دیدن ناهار من به ترمزهای هوا می خورد.

یک سوئیچ محدودیت فوکوس دامنه کامل 3.3 '(1.0 متر) - or یا دامنه محدود 9.8' (3 متر) - را ارائه می دهد ، به طور بالقوه سرعت کسب تمرکز را با فاصله سوژه های دورتر بهبود می بخشد.

مقیاس فاصله کانونی ، در هر دو فوت و متر ، در یک پنجره ارائه می شود ، این امکان را می دهد که تنظیمات فاصله کانونی با یک نگاه مشخص شود.

حلقه فوکوس به اندازه ایده آل و به جلو قرار دارد و دارای مقاومت چرخشی خوب و بدون بازی است (بهبودی نسبت به لنز نسخه I). چرخش حلقه فوکوس 150 درجه برای تنظیمات 70 میلی متری حتی در فواصل نزدیک ایده آل است ، اما برای فوکوس دستی دقیق 200 میلی متری حتی در فاصله فوکوس بی نهایت کمی سریع است.

همانطور که در لنزهای 70-200 میلی متری معمول است و در زیر نشان داده شده است ، سوژه ها هنگام تنظیم فاصله فوکوس بزرگ ، اندازه قابل توجهی تغییر می دهند.



Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Focus Magnification Example


در حالی که لنزهای غیر سینمایی عموماً مکانی نیستند و این ویژگی ممکن است در لنزها متفاوت باشد ، لنزی که من ارزیابی می کنم از رفتار پرفکوسی برخوردار است. با تغییر فاصله کانونی نیازی به فوکوس مجدد نیست - افراد بدون در نظر گرفتن تنظیم فاصله کانونی ، تیز باقی می مانند. قبل از اتکا به این ویژگی ، عدسی خود را بررسی کنید.

من اشاره کردم که از لنز نسخه I به میزان قابل توجهی در استودیو استفاده می کنم و هنگام عکاسی از محصولات ، غالباً با حداقل فاصله فوکوس آن لنز محدود می شوم. اگرچه ممکن است رفتن از 47.2 "(1200 mm) به 39.4" (1000 mm) قابل توجه به نظر نرسد ، اما برای من مسئله بزرگی است. من می توانم از آن بزرگنمایی اضافی (0.27x در مقابل 0.21x) بسیار استفاده کنم. در حالی که مشخصات فوکوس نزدیک این لنز در کلاس بهترین نیستند ، اما به طور کلی برای لنزهای غیر ماکرو بسیار خوب و به خصوص مناسب هستند.

سوژه ای با ابعاد حدود 3.5 5 5 اینچ (88.9 12 127 میلی متر) یک تصویر کامل از قاب گرفته شده در حداقل فاصله فوکوس را پر می کند. گل میخ در تصویر نشان داده شده در زیر قطر تقریبی 4 "(10 سانتی متر) دارد و به طور قابل توجهی قاب را در 200 میلی متر پر می کند.


Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Maximum Magnification Examples


من مطمئن هستم که تاری کاملاً مایعی که در اینجا نشان داده شده است توجه شما را از بین نمی برد. بدیهی است که این لنز از چنین قابلیتی برخوردار است.

لوله های کششی لنز را از دوربین دورتر می کنند و به لنز اجازه می دهند تا در فاصله نزدیک تری تمرکز کند ، البته به هزینه فوکوس از راه دور. بزرگنمایی از لنزهای تله با استفاده از لوله های کششی زیاد افزایش نمی یابد ، اگرچه استفاده از آنها هنوز هم فوایدی دارد. نصب Canon EF 12mm Extension Tube II در پشت این لنز دامنه بزرگنمایی 0.34-0.06x را فراهم می کند و با استفاده از Canon EF 25mm Extension Tube II این دامنه به 0.43-0.14x افزایش می یابد


Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens with Teleconverter



این لنز با EF 1.4x III و EF 2x III Extenders (مبدل های از راه دور) Canon سازگار است. با حفظ دامنه فاصله فوکوس بومی لنز ، این گزینه ها همچنین بزرگنمایی را همراه با ایجاد زاویه دید باریک تری که گاهی حتی به مراتب مطلوب تر است ، افزایش می دهند. همچنین جالب است که کار جدید رنگ 70-200 f / 4L IS II کاملاً با نسخه III Extenders مطابقت دارد.

افزودن یک توسعه دهنده 1.4x یک لنز تثبیت کننده تصویر با فریم کامل 98-280 mm با دیافراگم حداکثر باریک 1 توقف (f / 5.6) را ایجاد می کند. در حالی که قابلیت انعطاف پذیری فاصله کانونی ارائه شده توسط TC بسیار خوب است ، بزرگنمایی تصویر با 1.4 برابر می تواند بر کیفیت تصویر تأثیر منفی بگذارد و هرگونه انحراف موجود را بزرگتر کند. در این حالت ، تأثیر زیاد نیست و به خصوص در f / 8 ، نتایج با 1.4x کاملاً واضح هستند.

1.4x برخی از اعوجاج های بشکه را اضافه می کند ، اما این افزایش فقط مقدار مناسب برای جبران اعوجاج pincushion 200 میلی متری طبیعی است ، و در نتیجه یک پروفیل اعوجاج کاملاً تصحیح شده در فاصله کانونی به وجود می آید که معمولاً در صورت نیاز به 1.4x استفاده می شود (طولانی یکی) این توسعه دهنده مقدار کمی CA جانبی اضافه می کند. با نصب 1.4x پشت این لنز ، سرعت فوکوس خودکار بسیار خوب است.

برای ایجاد لنز IS 140-400 mm با حداکثر افت دیافراگم از 2x استفاده کنید. با کاهش دیافراگم حداکثر 2 توقف ، این یک لنز دیافراگم f / 8 max می شود. دیافراگم f / 8 max به اندازه کافی وسیع است و هنوز هم برای حیات وحش و عکاسی ورزشی بسیار مفید است که در صورت روشن بودن شرایط نوری ، این فاصله کانونی به خوبی برای آن مناسب است. بخاطر داشته باشید که تمام دوربین ها با لنز و ترکیب اکستندر با دیافراگم حداکثر f / 8 فوکوس خودکار نخواهند کرد ، اگرچه AF با دید مستقیم پشتیبانی می شود.

من معمولاً از نتیجه تولید شده با استفاده از اکستندرهای 2 برابر ناراضی می مانم و تأثیر آن در این مورد محسوس است. هنوز هم ، کسانی که به فاصله کانونی 400 میلی متر نیاز دارند ، ممکن است گاهی این جفت را قابل قبول بدانند. نتایج 400 میلی متری با دیافراگم متوقف شده کمی بهبود یافته است ، اما پراش در حال حاضر بر وضوح f / 11 تأثیر می گذارد. f / 9 را امتحان کنید.

با نصب 2x ، اعوجاج بشکه مجدداً افزایش یافته و مجدداً این افزایش درست مقدار مناسبی برای جبران اعوجاج pincushion 200 میلی متری طبیعی است ، و در نتیجه یک پروفایل اعوجاج کاملاً تصحیح شده است. CA جانبی کمی با 2 برابر افزایش می یابد. یک بار دیگر متوجه شدم که این ترکیب در شرایط کم نور و حتی بدون شکار تمرکز سریع تمرکز می کند.

Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Side View

کیفیت و ویژگی های ساخت

لنزهای سری L بهترین مدل های موجود کانن هستند. این لنزها علاوه بر داشتن بهترین اپتیک و اپتیک در دسترس ، برای سختی های استفاده روزمره و حرفه ای ساخته شده اند. وقتی در اطراف انتهای لنز مدل فعلی شما یک حلقه قرمز وجود دارد ، می دانید که گزینه نهایی Canon را در دستان خود دارید.

تصاویر محصول لنز Canon EF 70-200mm f / 4L IS II USM


USM مانند سایر لنزهای 70-200 میلی متری موجود در حال حاضر

لنز دارای اندازه ثابت است و در هنگام فوکوس یا بزرگنمایی هیچ پسوندی ندارد.

این لنز دارای یک طراحی بشکه نسبتاً مستقیم و باریک است که استفاده از آن مانند نمونه قبلی بسیار راحت است. نمای بیرونی بشکه از پلاستیک مهندسی با کیفیت بالا برخوردار است و از فلزات برای احساس کلی جامد در داخل استفاده می شود ، مانند نمونه قبلی.

اندازه هر دو حلقه قابل توجه است ، چرخش آن صاف است و برای استفاده با ترکیبی بسیار آسان میراث دارند و مقدار چرخش 69 درجه ایده آل است. مانند حلقه فوکوس ، زنگ بزرگنمایی روی لنز نسخه I من دارای مقدار کمی بازی در چرخ دنده ها است. این نمایشنامه در طراحی جدید نیز حذف شده است.

حلقه بزرگنمایی موقعیت قرار گرفته در پشت ، یک ویژگی تمایز چشمگیر برای لنزهای 70-200 میلی متری کانن است. بسیاری از مدلهای 70-200 رقیب حلقه بزرگنمایی را به سمت جلو لنز قرار می دهند در آنجا تعادل ناخوشایندی را هنگام استفاده ایجاد می کند. در این مدل ها ، دست چپ زیر حلقه بزرگنمایی به خوبی از نقاط تعادل لنز جلوتر است و این بدان معنی است که دست راست نیز باید تحمل وزن کند. اگر روی سه پایه استفاده شود ، اهمیت آن کاهش می یابد ، اما اگر به صورت دستی عکاسی کنید ، حلقه بزرگنمایی موقعیت عقب برای من ارزش قابل توجهی دارد.


Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Comparison New vs. Old


II علاوه بر طراحی مدرن ، رنگ سفید سفیدتری نسبت به I دارد و با سایر لنزهای تله ای سری L که اخیراً منتشر شده اند ، مطابقت دارد. در حالی که لنزهای سفید ممکن است کمتر خفا باشد ، توجه بیشتری نسبت به لنزهای سیاه جلب می کند ، لنزهای سفید در زیر نور آفتاب خنک تر باقی می مانند و باعث کاهش تغییر دما و هرگونه مسئله منفی می شوند ، از جمله انبساط قسمت.

یک پنل کم سوئیچ دارای چهار سوئیچ است. در حالی که سوئیچ ها از مشخصات کمی نیز برخوردار هستند ، اما برای استفاده در ابعاد مناسب و منحنی طراحی می شوند. کلیک محکم آنها بر روی موقعیت از نظر موضعی و کیفی اطمینان دارد


Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Mount


این لنز اگرچه ضد آب نیست (خسارت آب ضمانت آن را باطل می کند) اما نسبت به نمونه قبلی خود بهتر آب بندی شده و برای استفاده حرفه ای در فضای باز در شرایطی که همیشه مساعد نیستند ساخته شده است.



Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Weather Sealing

عناصر جلو و عقب دارای پوشش فلوئور هستند ، باعث می شود که گرد و غبار و آب از عناصر خارج شود (یا به راحتی منفجر شود) و باعث تمیز کردن مسائل مشکل ساز مانند اثر انگشت می شود. این پوشش تفاوت محسوسی ایجاد می کند.

چرا من دو لنز Canon 70-200mm در کیت خود دارم؟ در حالی که لنز f / 2.8 من می تواند تقریباً همه کارهایی را که نسخه f / 4 می تواند انجام دهد انجام دهد (سیستم IS با درجه بالاتر لنز f / 4L IS II و حداقل فاصله تمرکز کوتاه تر تمایز دهنده اصلی است) ، من می توانم f / 4 را نگه دارم برای مدت زمان طولانی تری به راحتی لنز بگیرید. خستگی کمتر به معنای عملکرد بهتر است. در کمتر از 54٪ وزن لنز f / 2.8 ، اختلاف f / 4 بسیار محسوس است.

برای مقایسه های بیشتر ، مشخصات لنز Canon EF 70-200mm f / 4L IS II USM را با استفاده از ابزار Lens Spec سایت مرور کنید.

در زیر مقایسه بصری برخی از لنزهای ذکر شده در بالا آورده شده است.


Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Compared to Similar Lenses




همین لنزها در زیر با کاپوت های خود نشان داده شده اند.


Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Compared to Similar Lenses with Hoods


برای مقایسه بصری لنزهای Canon EF 70-200mm f / 4L IS II USM با سایر لنزها از ابزار مقایسه تصویر محصول سایت استفاده کنید.


Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens with Tripod Mount Ring AII(WII)


گرچه این لنز بسیار سبک تر از گزینه های f / 2.8 است ، اما استفاده از آن با دوربین مستقر روی سه پایه هنوز هم نسبتاً بزرگ و سنگین است. برای دستیابی به تعادل ایده آل هنگام نصب سه پایه یا مونوپاد این لنز ، Canon Tripod Mount Ring AII (WII) اختیاری مورد نیاز است. من Canon Tripod Mount Ring A II (W) را از زمان انتشار روی لنزهای نسخه I خود داشته ام. تنها تغییر در نام محصول سه پایه "II" در زیر "W" است ، اشاره به تغییر در رنگ محصول ، سفید سفید دارد. حلقه سه پایه "II" در هنگام بررسی لنز II در دسترس من نبود ، بنابراین من از لنز نسخه II Tripod Mount Ring A II (W) استفاده کردم و تفاوت رنگ به اندازه کافی جزئی است که به احتمال زیاد این قسمت را ارتقا نخواهم داد . Tripod Mount Ring A II هنگام محکم شدن به خوبی کار می کند و من توصیه می کنم که حلقه را داشته باشید ، اما در هنگام تنظیم دور از تعریف "صاف" نیست.



Canon Tripod Mount Ring AII(WII)



کسانی که از سیستم گیره استاندارد Arca-Swiss استفاده می کنند و صفحه لنز به این پایه اختیاری اضافه می کنند ، باید مدلی با سوراخ های ضد پیچ و تاب انتخاب کنند. من صفحه لنز ویمبرلی P20 را انتخاب کردم.

لنز Canon EF 70-200mm f / 4L IS II USM دارای نخ های فیلتر 72 میلی متری است که اندازه آن کمی بزرگتر از فیلترهای 67 میلی متری است که توسط لنز نسخه I استفاده می شود.


Canon ET-78 Lens Hood


کانن همیشه کاپوت لنز را در جعبه لنزهای سری L قرار می دهد و این هود لنز ET-78B را دریافت می کند. این یک کاپوت نسبتاً بزرگ و گرد است که از عناصر لنز جلو در برابر چراغ های درخشان شعله ور ، اثرات ایجاد کننده خراش و گرد و غبار و باران ، محافظت قابل توجهی می کند. این کاپوت از پلاستیک کاملاً سفت و محکم با یک فضای داخلی دنده ای شکل ساخته شده است (از هجوم سیاه معمولی در این طرح استفاده نمی شود). یک مزیت هود گرد این است که می توان غالباً یک لنز را با یک کلاهک گرد نصب کرد و به صورت عمودی بر روی یک سطح صاف قرار داد. در حالی که این لنز می تواند این کار را انجام دهد ، توجه به ارتفاع آن برای جلوگیری از سقوط مهم است. با استفاده از یک دکمه فشاری فنر دار که کاپوت سرنیزه را در محل خود نگه داشته است ، نصب و برداشتن آن بسیار آسان است.


Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Case


Canon شامل همان کیس نرم رشته طناب LP1224 است که همراه با مدل قبلی آن موجود بود. در حالی که قسمت پایین این مورد پد شده است ، طرفین اینگونه نیستند.




Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Cap


درپوش لنزهای سنسور کناری و مرکزی استاندارد کنونی Canon است (واقعاً خوب است) ، اما کلاهک فقط پینچ کناری نسخه 70-200 f / 4L IS من است که به من یادآوری می کند چقدر خوب است این ارتقا.



Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Angle View with Hood



هنگامی که یک لنز درجه یک ارتقا قابل توجهی دریافت می کند ، معمولاً یک افزایش قیمت بزرگ همراه آن است. الآن نه. در حالی که قیمت II نسبتاً بالاتر از I است ، قیمت های خیابان (بدون تخفیف) تفاوت چندانی ندارند. لنز Canon EF 70-200mm f / 4L IS II USM یک لنز کم هزینه نیست ، اما کیفیت ، کیفیت تصویر مورد انتظار و قابلیت انعطاف پذیری بسیار زیاد ، آن را در نقطه قیمتی سطح متوسط ، بسیار مناسب می کند.

لنز Canon EF 70-200mm f / 4L IS II USM به عنوان یک لنز "EF" با تمام دوربین های "EOS" کانن سازگار است (خط EOS "M" به یک آداپتور نیاز دارد). این لنز با 1 سال ضمانت محدود ارائه می شود.

این دو لنز Canon EF 70-200mm f / 4L IS II USM مورد بررسی قرار گرفتند که بصورت آنلاین و خرده فروشی خریداری شده اند



Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Front View on Camera with Tripod


گزینه های جایگزین لنز Canon EF 70-200mm f / 4L IS II USM

کدام لنز زوم تله کانن را باید تهیه کنم؟ شما گزینه های بی شماری دارید و احتمالاً بیش از یکی می تواند برای شما عالی باشد. اما ، بیایید بهترین لنزهای بزرگنمایی تله فوتو Canon را مقایسه کنیم.

هنگام انتخاب لنز بزرگنمایی تله فوتو 70-200 میلی متر ، حداکثر دیافراگم مورد نیاز باید اولین تعیین انتخاب باشد. اگر برای جلوگیری از عملکرد در نور کم و ایجاد تاری بیشتر در پس زمینه ، به دیافراگم f / 2.8 واقعا نیاز دارید ، لنز Canon EF 70-200mm f / 2.8L IS III USM بهترین گزینه شماست. با تکمیل این بررسی ، این لنزها در هر زمان در خیابان وجود دارند ، اما باید دارای کیفیت تصویر یکسان (یا کمی بهتر از) لنز Canon EF 70-200mm f / 2.8L IS II USM باشد.

از مقایسه کیفیت تصویر ، می بینیم که دو لنز به طور یکسان وضوح دارند. در غیر این صورت ، لنز f / 2.8 از طریق f / 5.6 دارای مزیت vignetting است. f / 4L IS II دارای یک مزیت شلیک بزرگ نسبت به f / 2.8L IS II است ، اما "III" همان پوشش های به روز شده f / 4 را دارد و این باید تفاوت های زیادی را نفی کند.

در مقایسه مشخصات لنز Canon EF 70-200mm f / 4L IS II در مقابل 70-200mm f / 2.8L IS III USM ، f / 4L IS II را با حداقل فاصله تمرکز کوتاهتر (39.37 در مقابل 47.24 "/ 1000 mm مشاهده می کنیم در برابر 1200 میلی متر) برای بزرگنمایی حداکثر بالاتر (0.27 برابر در مقابل 0.21 برابر). f / 4L IS II دارای سیستم تثبیت کننده تصویر با درجه بالاتر است (5 توقف در مقابل 3.5) و همچنین دارای تیغه دیافراگم اضافی (9 در مقابل 8)

Canon EF 70-200mm f/2.8L IS III USM Lens Compared to Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens


لنز f / 4 دارای یک مزیت وزنی بزرگ نسبت به لنز f / 2.8 نزدیک به 2x سنگین تر است و تفاوت اندازه گسترده را می توان در تصاویر بالا و پایین مشاهده کرد. اگر لنز را زیاد حمل کنید ، گزینه f / 4 راحت ترین گزینه خواهد بود.



Canon EF 70-200mm f/2.8L IS III USM Lens Compared to Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Lens Angle View


خلاصه

آیا به یک لنز بزرگنمایی تله ای سبک ، کم حجم و با کیفیت نیاز دارید؟ اکثر کیت ها لنزهای زوم تله را انجام می دهند و از لنزهای بزرگتر بهتر نیستند. لنز Canon EF 70-200mm f / 4L IS II USM یکی از مواردی است که همه می توانند از آن استفاده کنند ، هیچ یک از آنها باعث خستگی نمی شود ، درصد قابل توجهی از عکاسان توانایی تهیه آن را دارند و من انتظار دارم همه از کیفیت تصویر این یکی بسیار راضی باشند . این به سادگی یک لنز کوچک عالی است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد