راهنمای خرید کالا

راهنمای خرید کالا

راهنمای خرید کالا
راهنمای خرید کالا

راهنمای خرید کالا

راهنمای خرید کالا

سپاس گذاری از خداوند به خاطر نعمتها

خداوندا سپاسگزارم که به من جسم دادی تا در این دنیا زندگی کنم. خداوندا سپاسگزارم که به من چشم دادی تا بتوانم ببینم.  خداوندا سپاسگزارم که به من بینی دادی تا بتوانم نفس بکشم و بوها  را بفهمم. خداوندا سپاسگزارم که به من گوش دادی تا بتوانم بشنوم و به واسطه شنیدن بتوانم با دیگران ارتباط برقرار کنم. خداوندا سپاسگزارم که به من دهان دادی تا بتوانم غذا بخورم .نفس بکشم . حرف بزنم. خداوندا سپاسگزارم که به من زبان دادی تا بتوانم بچشم .حرف بزنم و با دیگران ارتباط برقرار کنم. خداوندا سپاسگزارم که به من دست دادی تا بتوانم با آن اجسام را بردارم .بنویسم .غذا بخورم ابزار بسازم .خداوندا سپاسگزارم که به من پا دادی تا بتوانم راه بروم. مسافرت بروم. سرکار بروم .خرید بروم. خداوندا سپاسگزارم که به من مو دادی تا محافظ سرم باشد .خداوندا سپاسگزارم که در دستان من پنج انگشت قرار دادی و انگشت شصت را مقابل چهار انگشت دیگر تا بتوانم از آن برای برداشتن اجسام ،میز ،صندلی قاشق، کتاب ، مداد و... استفاده کنم. خداوندا سپاسگزارم که به من حس لامسه تا دادی تا بتوانم همه چیز را لمس کنم داغی ، سردی، گرما ، سرما ، زبری ، لطیفی ، سفتی ، سختی .خداوندا سپاسگزارم که به من عقل دادی تا بتوانم تصمیم بگیرم .تصمیمات درست برای خودم و خانواده ام. برای جامعه ام.خداوندا سپاسگزارم که به من هوش دادی. قدرت تفکر دادی .قدرت حرف زدن ،راه رفتن .دویدن ، بازی کردن ، کار کردن ،نشستن .خوابیدن. بیدارشدن ،دیدن، شنیدن .عشق ورزیدن. لذت بردن. احساس کردن ، نفس کشیدن

خداوندا سپاسگزارم. سپاسگزارم .سپاسگزارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد