راهنمای خرید کالا

راهنمای خرید کالا

راهنمای خرید کالا
راهنمای خرید کالا

راهنمای خرید کالا

راهنمای خرید کالا

لنز نیکون Nikon 70 200mm f 4G AF S VR


Nikon ادامه سری محبوب لنزهای F / 4 را با اضافه کردن لنز بزرگنمایی تله فوتو AF-S NIKKOR 70-200mm f / 4G ED VR با فرمت FX جدید ارائه می دهد

لنز بزرگنمایی تله فوتو AF-S NIKKOR 70-200mm f / 4G ED VR اولین لنز Nikon با حداکثر پنج توقف تثبیت کننده تصویر است. عملکرد فوق العاده و کیفیت تصویر برتر را ارائه می دهد

 

امروز ، نیکون جدیدترین لنزهای افسانه ای NIKKOR خود را اعلام کرد ، لنز بزرگنمایی تله فوتو AF-S NIKKOR 70-200mm f / 4G ED VR که فاصله کانونی محبوب و همه کاره و ثابت f / را فراهم می کند. 4 دیافراگم برای عکاسان فول فریم با فرمت FX. لنز 70-200mm f / 4 اولین لنز NIKKOR است که از نسل سوم فناوری Nikon’s Vibration Reduction (VR) برای پاسخگویی به تصاویر و عکسهای فیلمبرداری پیشرفته از عکاسان و فیلمبرداران پیشرفته بهره می برد.

 

معاون رئیس بازاریابی ، برنامه ریزی و گفت: "نیکون با AF-S NIKKOR 70-200mm f / 4 جدید ، یک لنز بزرگنمایی تله فوتو با قابلیت شفافیت و کنترل شگفت انگیز را به علاقه مندان ارائه می دهد." تجربه مشتری ، شرکت نیکون ، "با معرفی نسل سوم فناوری VR نیکون ، لنز AF-S NIKKOR 70-200 mm f / 4 عملکرد برتر و کیفیت تصویر خیره کننده ای را ارائه می دهد ، چه عکسبرداری از عکسهای زیبا و چه فیلم های HD در شرایط نگران کننده نور. "


کیفیت تصویر و عملکرد  افسانه ای

 در گسترش لنزهای NIKKOR سری f / 4 نیکون ، AF-S NIKKOR 70-200mm f / 4 یک لنز بزرگنمایی تله فوتو سازش ناپذیر است که برای برنامه های خلاقانه در دنیای واقعی توسط متخصصان و علاقه مندان از جمله ورزش ، عکسبرداری و عکسبرداری از حیات وحش آماده است. کوچکتر و سبک تر از لنز AF-S NIKKOR 70-200 f / 2.8 Nikon ، این لنز 70-200 میلی متر f / 4 گزینه ای ارزشمند را ارائه می دهد که کیفیت تصویر برتر را حفظ می کند که انتظار عکاسان با عملکرد سریع از نیکون است.


علاوه بر این ، جدیدترین لنز نیکون برای اولین بار از فناوری تثبیت کننده تصویر VR بهره می برد که می تواند با ارائه سرعت شاتر معادل تقریباً پنج توقف کندتر از حالت دیگر ، لرزش و تاری دوربین را بسیار کاهش دهد. اکنون کاربران می توانند با اطمینان در نور کم یا در حالی که دستی عکس می گیرند برای ارائه تصاویر واضح و فیلم های صاف HD.

 

کاربران لنزهای 70-200 میلی متر f / 4 هنگامی که در کنار دوربین های Nikon D4 ، D800 series و D600 D-SLR استفاده می شوند ، می توانند از مزایای انتقال دهنده از راه دور درجه حرفه ای Nikon برای افزایش فاصله کانونی بدون از بین بردن توانایی های AF و VR استفاده کنند. با استفاده از نقاط فوکوس نوع متقابل دوربین در f / 8 و پایین ، کاربران می توانند به طور م effectivelyثر فاصله کانونی این لنز f / 4 را به 400 میلی متر افزایش دهند و همچنان توانایی AF را برای گرفتن سوژه های واضح در فاصله حتی بیشتر حفظ کنند.

این لنز از 20 عنصر نوری در 14 گروه ساخته شده است. چندین فناوری اصلی نیکون از جمله پوشش نانو کریستال منحصر به فرد را حفظ می کند تا موارد شبح و چشمک زدن را به طور قابل توجهی کاهش دهد. علاوه بر این ، موتور سکوت موج Nikon (SWM) عملکرد فوکوس خودکار (AF) ساکت و پاسخگو را فراهم می کند. این لنز همچنین دارای دو حالت فوکوس متنوع (فوکوس خودکار با لغو دستی) و (فوکوس دستی) است تا با تنظیمات عکسبرداری کاربر سازگار شود.  این لنز به احساس کلاس عالی ، عملکرد برتر و هندلینگ جامد که فقط شیشه می تواند ارائه دهد ، دست می یابد.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد